חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אאוטלט פרנדורף – שאטל הסעה מהעיר וינה

יש לכם אפשרות לנסוע עם שאטל הסעה מאורגנת הלוך חזור למרכז קניות "אאוטלט פרנדורף" (Designer Outlet Parndorf) ולרכוש פריטים עד 70% הנחה של יותר מ-160 מותגי מעצבים וחנויות שוות וזולות. מותגים כמו Burberry, Michael Kors, Gucci, Montblanc, ועוד.

כרטיס השאטל כולל שובר למסעדה בקניון בסך 2.5 יורו!

כמה זמן נסיעה? כ-40 דקות ממרכז העיר וינה!

באים עם ילדים? אפשר לשים אותם באיזור הילדים בגן המשחקים ובדינולנד.

תזכרו שבגלל שאתם מישראל יש לכם פטור ממס!

הכרטיס כולל הסעה הלוך ושוב מהעיר וינה אל מתחם המעצבים McArthurGlen בפארנדורף באוטובוס הסעות נוח + שובר מסעדה בשווי 2.50 אירו

לחצו כאן לפרטים נוספים על השאטל לאאוטלט פרנדורף!

שעות / זמני השאטל מוינה אל האאוטלט פרנדורף

שני – חמישי 9:30 בבוקר – עם הסעה חזרה בשעה 16:00
שישי ושבת 9:30 בבוקר – עם הסעה חזרה בשעה 16:00 או 11:30 בבוקר – עם הסעה חזרה בשעה 18:00

Designer Outlet Parndorf הוא מרכז קניות אאוטלט גדול הממוקם בפארנדורף, אוסטריה, כ-50 ק"מ (31 מייל) דרומית מזרחית לווינה ו-40 ק"מ (25 מייל) מברטיסלבה, סלובקיה. זהו אחד מיעדי הקניות הפופולריים ביותר באזור, המושך אליו מקומיים ותיירים כאחד עם מגוון רחב של מותגי מעצבים ומותגי רחוב במחירים מוזלים.

מרכז מסחרי ענק עם 2 מתחמים fashion ו-design מקום ענק עם כל החנויות של מותגים שאפשר לחשוב רק, צריך להגיע מוקדם ולא בטוח שיום שלם יספיק כדי לעבור על הכול.

מקום יפה, סחורות בשפע מחירים זולים בהרבה מאצלנו.
מומלץ לשאול על מבצעים, ואם ההיצע מתאים לקנות – מקום מדהים לקניות מותגי יוקרה. צריך ללמוד היטב לשם מה באים ואיפה החנויות נמצאות. מקום מאוד גדול ומשנה לשנה מתווספים עוד ועוד ביתנים. אים תחבורה פנימית הכל ברגל. לפי דעתי אין מספיק מסעדות ברמה בינונית עד טובה, קרי "לכל כיס". ישנם בתי קפה יוקרתיים. אאוטלט עצום. יש הליכה מרובה אם רוצים להספיק את כל החנויות (יש ממש הכל). המחירים טובים, לא תמיד מוצאים משהו מתאים כי בכל זאת אאוטלט

אפשר לעשות החזר מע"מ בקניון עצמו.

חניה בתשלום ליד אם אתם עם רכב שכור.

הנה קצת מידע על Designer Outlet Parndorf:

  • מותגים: מרכז האאוטלט כולל למעלה מ-160 חנויות, המציע מגוון מגוון של מותגי מעצבים כגון ארמני, בורברי, קואצ'י, גוצ'י, הוגו בוס, מייקל קורס, פולו ראלף לורן וטומי הילפיגר, כמו גם מותגי רחוב פופולריים כמו אדידס, נייקי ו-H&M.
  • הנחות: הקונים יכולים ליהנות מהנחות של עד 70% מהמחירים הקמעונאיים הרגילים, מה שהופך את Designer Outlet Parndorf ליעד אטרקטיבי עבור ציידי מציאות.
  • שעות פתיחה: המרכז פתוח בדרך כלל מיום שני עד שישי, 9:30 עד 19:00, ובימי שבת מ-9:00 בבוקר עד 18:00 בערב. הוא סגור בימי ראשון ובחגים.
  • מתקנים: Designer Outlet Parndorf מציע מגוון מתקנים לחוויית קניות נוחה, לרבות חניה חינם, אזור משחקים לילדים, מגוון אפשרויות לסעודה ומרכז מידע לתיירים.
  • נגישות: מרכז האאוטלט נגיש בקלות ברכב דרך הכביש המהיר A4 (יציאה Parndorf/Neusiedl am See). ישנם גם שירותי אוטובוס הסעות קבועים מוינה וברטיסלבה, כמו גם קישורי רכבת לתחנת Parndorf Ort הסמוכה.
  • אטרקציות סמוכות: בנוסף לקניות, תוכלו לחקור את הפארק הלאומי הציורי Neusiedler See-Seewinkel או לבקר בעיירה ההיסטורית Rust, שניהם במרחק נסיעה קצרה ממרכז האאוטלט.

זכור לבדוק את אתר Designer Outlet Parndorf לקבלת המידע העדכני ביותר על רישומי חנויות, שעות פתיחה וכל אירוע מיוחד או מבצע לפני תכנון הביקור שלך.

המלצות שוות על Designer Outlet Parndorf

אאוטלט באמת גדול.
יש את החלק במקורה ששם יש חנויות מקומיות או גלובליות כגון ברשקה,ניו יורקר וכו׳. בחלק הלא מקורה יש מיתגים(דיור,גוצ׳י,דולצ׳ה וגבאנה ועוד) מחירים במבצע לפי דעתי שווה. לדוגמה תיק של kate spade אחרי הנחה 150€.

לא לשכוח שיש את החלק שמעבר לכביש הראשי נקרא פארדו. יש שם TKMaxx וגם רשתות פארם שאני לא הכרתי muller ו alina. ממש זולות ויש שם הכל. לדוגמה דאודורנט CK one ב 11€. מקום ענקקקק סטייל אמריקה .
צריך לבוא ליום שלם לפחות .
יש דברים עם מחירים מצויינים ויש פחות .
לתיירים לעבור במשרד שלהם לקבל חוברת הנחות

הדרך לשם לא ככ זולה.
אין תחבורה ציבורית ישירה, מברטיסלבה או וינה יש רכבת ואז צריך מונית על שלל סוגיה. ממליצה להוריד בארץ bolt.

מקום ענק בטירוף. צריך יותר מיום אלא אם כן באים ממש ממוקדים. מחירים סבבה יחסית למותגים ועדיין לא זול כי 99% מהחנויות זה מותגים יקרים בטירוף. טונות הליכה ובסוף היום לא מרגישים את הרגליים

מושלם. בתור מושבעת אופנה,מבחר מותגים מטורף,מחירים מצויינים,אוירה נעימה,לא עמוס במיוחד. הבגדים אופנתיים,איכותיים. ואווו שווה כל רגע וכל שקל אואטלט ענק. אי אפשר להספיק את כולו ביום אחד, מומלץ לבדוק מראש לאיזה חנויות רוצים להיכנס. יש באתר מפה של החנויות.
כל המותגים הגדולים ובמחירים נמוכים מקום נח לילדים כיון שיש שם תעסוקה גם להם יש עוד מספר קניונים בסביבה וחניה בשפע המקום מעוצב בצורה חדשנית ומרהיבה ופשוט כיף להסתובב במקום כדאי לבא מוקדם כיון שהמקום גדול וקשה להספיק את כולו אפילו ביום שלם קרוב לוינה ודיי קרוב לברטיסלבה בקיצער… מומלץ מאד חויה אדירה ומענגת

אאוטלט גדול ומגוון ביותר. מחירים שווים ונוחים לכל כיס, מאדידס, לנייק, ועד מייקל קורס. בהחלט כדאי להיכנס לכללל החנויות כי ניתן למצוא מציאות מעולות !! (לדוגמה, קניתי בברברי חולצה לגבר ב350₪, וגם במייקל קורס היה מגוון רחב של תיקים במחיר של עד 700₪ )
יש גם הרבה בתי קפה ומקומות לאכול שזה נחמד מקום ענק,מרווח,חנויות מכל הסוגים . מלא חנויות ספורט – של כל המותגים . מחירים סבירים. ישנה חנות קטנה של תיקי Kipling- ממש חצי מחיר.

אואטלט מותגים עם מחירים טובים. כל המותגים הגדולים מליוייס דרך נייקי אדידס ועד גוצ'י הוגו וגוטייה. יש הסעה מבית האופרה במרכז העיר עלטת ההסעה 15 יורו לשני הכיוונים ומקבלים שובר של 2.5 יורו לשימוש במסעדות במתחם יש כאן הכל ובזול (יחסית למותגים). מחולק לשלושה חלקים – מותגי יוקרה, מותגים, ומותגים מקומיים זולים יותר. האוכל במסעדות ובבתי הקפה בינוני מינוס ולרוב יש תורים. חוויית קנייה שיש בא את כל המותגים צריך לפחות חצי יום בשביל להספיק להנות ולהספיק את כל החנויות,

אחד האוטלטים שחובה לבקר בהם כשאתם באיזור. בערך חצי מחיר מישראל ברוב החברות, לפעמים אפילו יותר טוב מחצי מחיר… רוב החברות עם השמות הגדולים. מומלץ. (מי שחי את המחירים של אמריקה המקום לא לכם)

אם זה היה קרוב זה היה מושלם אבל זה לא ממש בתוך וינה. אוסף ענק של חנויות אופנה. באמת מצאנו שם מה שלא מצאנו בתוך העיר. מחירים טובים מגוון ענק . . . המון הליכה ברגל! זה מתחם גדול לא לבוא עם ילדים
מרכז קניות מדהים יש הכל, מחירים סבירים, מצאתי דגמים מיוחדים, נמצא על הכביש הראשי בין בודפשט לוינה אווטלט גדול עם מבחר חנויות טוב ומחירים באמת אטרקטיביים. יש מקומות ישיבה לגברים שמחכים בחוץ וכל מיני אמצעי נוחות כמו תחנות טעינה לטלפונים וכיו"ב.
שווה נסיעה של שעה שעה וחצי לא יותר מזה. להכין את הרגליים מקום ענק לבוא מוקדם עדיף בבוקר בשמונה המקום נסגר ויש ים של חנויות לא לשכוח להזדכות על המס

תוכן עניינים

אהבת? נא לשתף!

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בוינה?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!