חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון האוצר הקיסרי – ארמון הופבורג (Imperial Treasury)

מוזיאון האוצר הקיסרי (Imperial Treasury) נמצא מתחת אל ארמון הופבורג, בחלק העתיק ביותר של הארמון הקיסרי של הופבורג יש ממש אוצר של תכשיטים ועושר. 21 חדרים מלאים בתכשיטים, כלי נשק, אבני חן, בגדים וסמלים אחרים של עושר ויוקרה, שנאספו במשך 800 שנה על ידי ההבסבורגים, וזה אולי האוצר החשוב ביותר בעולם.

לחצו כאן לרכישת כרטיסי כניסה אל מוזיאון האוצר הקיסרי בוינה בארמון הופבורג!

כשמדובר באביזרים מלכותיים, המקום הזה בעיר וינה בלתי מנוצח. 21 חדרים מלאים ויוקרתיים בכתרים, בתכשיטים, שרשראות, שרביטים וכדורים. לא רק מדהים להסתכל, חפצים אלה חשובים מבחינה היסטורית – כולל הכתר הקיסרי של האימפריה הרומית הקדושה.

בכל 21 החדרים, יש משהו יפה, מבריק וחשוב מבחינה היסטורית. האוצרות הנדירים כאן הורכבו על ידי הבית האימפריאלי בהסבורג במהלך מאות שנים, וכוללים כתרים, שרשראות, שרביטים, כדורים, גלימות, חרבות ואפילו קרן חד קרן. (לא לקרוא לשקרנים של הבסבורג, אבל היצירה האחרונה הזו עשויה למעשה להיות המנורה של נרוואל).

לאוהבי היוקרה, חובבי ההיסטוריה, ומי שאוהב דברים נוצצים, זה בילוי וינאי מושלמ. בנוסף, זה לוקח שלוש שעות או פחות, כך שביקור כאן יותיר לכם הרבה זמן ליהנות עוד במהלך היום ממה שיש לוינה להציע.

איך להגיע?
מטרו: U3 ל- Volkstheater
חשמלית: קו D למוזיאון בורגר / קונסטהיסטוריס

כתובת: Hofburg, Schweizerhof, 1010, Vienna

מוזמנים לבדוק מתי המוזיאון פתוח ולשריין כרטיסים לתאריכים שלכם בוינה:

 

תוכן עניינים

אהבת? נא לשתף!

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בוינה?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!