חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עולם הים (אקווריום) – Haus des Meeres

עולם הים – Haus des Meeres הוא האקווריום הגדול ביותר אוסטריה ולא בדקנו אבל יכול להיות גם הגדול ביותר בעולם. הוא שוכן במגדל פליפה שהיה מגדל נגד מטוסים במלחמת העולם השנייה, בניין המשתרע על פני 11 קומות. בית הים הוא עכשיו מלא בחיות בר מיוחדות ונפלאות. בנוסף לשלל היצורים התת-מימיים, תוכלו למצוא קופים, ציפורים, עטלפים, תנינים, סלמנדרות ועוד רבים וטובים.

מיכלי האקווריום ענקיים ואפשר ללכת לאיבוד ברגע שאתה צופה בדגים צבעוניים שוחים לידכם. צבי הים חמודים במיוחד – תוכלו לראות אותם ביבשה, מתנשאים לעבר קערת חסה באיטיות אבל כשהם ייכנסו למים תראו את החסד והמהירות שיש ברשותם.

האכלות מתוכננות לאורך כל השבוע, וכך גם צלילות בהן שומרים זוחלים עם הכרישים ומראים עד כמה הם לא יכולים להיות מזיקים!
10,000 חיות ים ואדמות פרושות על 'אזורים' מובחנים כמו שונית האלמוגים, יער הגשם האמזוני ובית הטרופי!

לחצו כאן לרכישת כרטיסים לעולם המים של וינה!

תוכלו למצוא כאן הרבה כרישים. לראשי הפטיש נקודה אקסקלוסיבית בקומה העשירית, בעוד שיש גם בריכת כרישים נפרדת ענקית המתפרסת על שתי קומות וממדיה 300,000 ליטר. יש מגוון כרישים, והם חולקים את זה בהרמוניה עם מיני דגים רבים אחרים. אם זה לא מספיק כדי לשכנע אתכם שכרישים אינם החיות הצמאות מדם שאנו חוששים ממנו (תודה סטיבן שפילברג), תוכלו גם לתפוס צופים שצללו אתם בזמנים שונים במהלך השבוע.

מעל פני הים תגלו המון בעלי חיים אחרים שירתקו אתכם. יש קופים חמודים ושובבים, וטרנטולות מצמררות! יש אפילו פארק תנינים ואזורים נפרדים כמו יער הגשם האמזוני ובית טרופי.

יותר מ -10,000 בעלי החיים שיש להם כאן פרושים על פני עשר קומות, המהווים סטייה מענגת לכל המשפחה. הדובדבן שמעל הכל הוא בית הקפה במרפסת הגג. תיהנו מארוחה בזמן שתספגו כמה מהנופים הטובים ביותר של העיר הקיסרית האלגנטית הזו.

כתובת: Fritz-Grünbaum-Platz 1, 1060, Vienna

תוכן עניינים

אהבת? נא לשתף!

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בוינה?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!