חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסלול טיול וינה והסביבה

145 (47)

טוב, אז… שלום לכולם,
רגע לפני שאני עוזבת את הקבוצה רוצה להודות לכל השותפים ונותני הטיפים…😇
ולכל מי שעוד שם ו או עוד לא יצא- תהנו ממש!
*קצת מידע וסיכום שלי, למי שזה יעזור-*
* אנחנו באנו ביום א', אז כמעט הכל סגור. (למשל חנויות לסים וכד') המסעדות הכשרות פתוחות. הסתובבנו הרבה ברחובות וינה והיה מדהים. היא באמת יפה ומיוחדת ופשוט כיף לשטוף את העיניים. פארק פראטר- מתקנים שווים ממש. (להגדיר מראש כמה רוצים להוציא, בעיקר עם ילדים…. כי כל מתקן זה בערך 5 יורו…)
* השכרת רכב ביום א'- עולה בין פי 2 לפי 3 משאר הימים. לשיקולכם בחישובים האם ומתי כדאי… אגב השכרת רכב- השכרנו דרך דיסקברי מחברה "זיפי 7". הביאו אוטו חדש, נח לנהיגה, גדול ושווה וחסכוני, אבל… ידני. (למרות שהזמנו אוטומטי!!) חוץ מזה הוא באמת היה מעולה. (לא היה להם אוטומטי להחליף לנו….). תהליך ההשכרה היה מהיר. החזרת הרכב היתה באופן עצמאי. כדאי לשים לב כשלוקחים- בדיוק לאן להחזיר.
*סים- קנינו מקומי של חברת A1. 5 גיגה (ו/או עד 5000- שיחות/ הודעות/ מגהבייט גלישה) ב 9.90. המוכר בחנות העביר את הסים וסידר הכל. היה מעולה. מומלץ!

* לנו היה חשוב גם הרבה טבע ונוף. שכרנו רכב בשני ונסענו לאיזור הלשטאט והאלפים הוינאיים. נסענו לפארק דכשטיין ומשם עלינו ברכבל לצימר (הצימר עצמו פחות מומלץ. אתן מידע בפרטי אם תרצו…) הכרטיס לרכבל כלל גם (תמורת הרבה כסף…) ירידה למחרת ונסיעה בעוד מקטע של הרכבל וכניסה למערות. מערת הקרח בדכשטיין- מהממת ומומלצת מאד. מערת הממותה- יפה, אבל לדעתנו קצת בזבוז כסף.
* משם המשכנו להלשטאט. באמת כפר יפהפה. יש בסופו חנייה חינמית ל 90 דק' (צריך להשאיר פתק עם השעה בה חנית. ותודה לנהג דימה (לא זוכרת אם בקבוצה הזאת…) שפגשנו אותו הסביר לנו בפשטות את העניין… לנו הספיקה שם שעה +-.
* יש מגלשות הרים שוות דרומית להלשטאט. עליה ברכבל, ירידה במגלשות. היה סגור כי התחיל גשם. לצערנו… (לא זוכרת אפילו את השם)
* נקיק לאמר- יפה ממש. 8 יורו לאדם. לדעתנו (לפחות בתקופה הזאת) הגשר התלוי בבניאס יותר מרשים… הולכים מאד גבוה מעל המים.
* התלבטו פה האלפים או שכדי לראות נוף מספיק לווכאו- חד משמעי, אין מה להשוות!! שווה מאד להשקיע ולנסוע לאלפים!!!
* בערב נסענו לווכאו- ישנו בכפר אגסבך על הדנובה. מהמם!!

* בווכאו קצת נמרחנו ולא מצאנו מקומות/ מסלולים יפים, בעיקר נופים מהכביש…
* חזרנו לוינה- רצינו להגיע לארמון שנברון אבל כבר לא היה לנו הרבה זמן 🙁 ובכלל קצת פספסנו את עניין הארמונות (היו לנו 4 ימים מלאים. שווה אבל אי אפשר הכל…)

מזג אוויר- בסה"כ אחלה. לא חם מידי. לא קר מידי. מידי פעם גשום (כדאי שתמיד יהיו מעיל גשם או מטריה בהישג יד). אבל אי אפשר כידוע לתכנן מראש.

טיסות- בגלל מיעוט הימים היה חשוב לנו טיסות בזמנים מדוייקים (הלוך בוקר, חזור לילה), מה שגרם משמעותית לעלית מחירים…) טסנו דרך אתר בוק א פלייט (מצאנו בטרבלרס) עם טיסות קונקשיין דרך איסטנבול. כל הטיסות של חברת טורקיש איירליין- היה מצוין.

זהו. היה טוב וכיף.
מקווה שהועלתי…
שבת שלום ומלא טוב לכולם

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

אהבת? נא לשתף!

רוצה את המדריך למטייל הישראלי בוינה?

יש לנו מדריך חינמי בדיוק בשבילך!

ארמון שנברון