חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיס משולב: מוזיאון לתולדות האמנות + מוזיאון האוצר הקיסרי

אוהבי מוזיאונים? הכרטיס המשולב ל-2 המוזיאונים המדהימים בוינה בדיוק בשבילכם! בכרטיס משולב אחד תוכלו להכנס גם למוזיאון האוצר הקיסרי (Imperial Treasury) וגם למוזיאון לתולדות האמנות (Kunsthistorisches Museum)!

לחצו כאן לרכישת כרטיסי כניסה ל-2 מוזיאונים בכרטיס אחד!

תוכלו לנסוע אחורה בזמן אל תקופת השיא המפוארת של האימפריה האוסטרית.

מוזיאון האוצר הקיסריאנו ממליצים ללכת תחילה למוזיאון לתולדות האומנות (Kunsthistorisches Museum) ושם יש לכם במסגרת הכרטיס אופציה לדילוג על התור בכניסה. שם תוכלו לראות יצירות מופת מרהיבות מתקופת ימי הבניים, האימפריה המצרית, האמפריה הרומית וכו'. שימו לב שהבניין עצמו הוא יצירת אומנות לכן שאתם שם תסתכלו גם על הרצפה, גם על הקירות וגם על התקרה.

לאחר שתסיימו את ביקורכם במוזיאון לתולדות האומנות (Kunsthistorisches Museum) תעברו אל מוזיאון האוצר הקיסרי (Imperial Treasury) הנמצא בארמון הופבורג בכדי לראות את האוסף של הקיסרים האוסטרים מחולקים ב21 חדרים יוקרתיים עם מגוון תכשיטים, אבני חן יקרות, כלי נשק ועוד סמלים של העושר של קיסרי אוסטריה. אבל!! ויש אבל גדול – הדבר שבשבילו שווה להכנס למוזיאון האוצר הקיסרי זה בכדי לראות את הדבר החשוב והיפה ביותר, בהחלט גולת הכותרת של כל המוזיאונים באוסטריה..וזה הכתר של אימפריה הרומית הקדושה! אתם חייבים לראות את זה בעניים!

מוזמנים לבדוק ביומן מתי המוזיאונים פעילים ולרכוש כרטיסים בהתאם לימי החופשה שלכם בוינה:

תוכן עניינים

אהבת? נא לשתף!

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בוינה?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!