חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וינה רכבת תחתית – U-Bahn Wien

וינה רכבת תחתית - U-Bahn Wien

היסחפו אל הדופק הקצבי של וינה, שם חוטי הכסף של ה-U-Bahn Wien שזורים במרקם של העיר הגדולה הזו, ותופרים יחד היסטוריה מפוארת וחיוניות מודרנית.

דמיינו את עצמכם מחליקים מתחת לרחובות הבארוק במכוניות אלגנטיות, שבהן כל עצירה מקבלת את פניכם עם הבלתי צפוי – פלטפורמות מקושתות אלגנטיות המרמזות על פאר עבר, תחנות המהדהדות בעקבותיהם של אינספור נוסעים, ושבילים החושפים עיר שוקקת חיים. מתחת לחזות המלכותית של וינה שוכנת ממלכה תת-קרקעית, מורכבת ככל שהיא יעילה, מוכנה לשאת אתכם למסע בלב פנינה תרבותית של אירופה. בחקירה זו, לא רק היעד אלא המסע עצמו הוא פלא למראה. אז תתכוננו להתעמק במכניקה המשומנת היטב של הרכבת התחתית של וינה – התזמונים והמקצבים שנותנים קצב לנסיעה שלכם, ריקודי הכרטוס והשבילים שנמתחים כמו עורקים ברחבי העיר.

תזמונים

חקירת הדופק הדינמי של חיי המטרופולין של וינה מתחילה בהבנת שעות הפעילות של הרכבת התחתית של וינה. כאשר יוצאים אל הנוף העירוני שאומץ על ידי ההיסטוריה והמודרניות, ה- U-Bahn משמש כחוט חיוני השזור במרקם של וינה. בשעות השיא, הרכבות משרתות אוכלוסייה שוקקת, עם כניסות בתדירות גבוהה בערך כל 2-5 דקות, מה שמאפשר הן למקומיים והן לתיירים לחצות את פסיפס האמנות, התרבות והעסקים של העיר בתועלתיות.

עם זאת, ככל שאור השמש דועך והעיר עוברת לדמדומים שקטים יותר, המרווחים מחוץ לשיא נמתחים, ומסמנים קצב נינוח המתאים לשלווה של קסם הערב של וינה. קצב איטי זה מציע רקע שליו לאלה החוזרים מבית האופרה הנודע או מבית קפה קסום. יש לציין כי בסופי שבוע ובחגים, רוכבי U-Bahn יכולים לצפות ללוחות זמנים מותאמים, המבטיחים קישוריות תוך התאמה לקצב הנינוח של ימי הפנאי.

לנסיעה אופטימלית ללא הגאות המהירה של הנסיעה היומית, שקול לתזמן את הנסיעה שלך באמצע הבוקר או בשעות אחר הצהריים המוקדמות. יש לפקוח עין על שינויים אפשריים בלוח הזמנים, הקשורים לעתים קרובות לשדרוגי תשתיות, המסמנים את מסירותה של וינה למודרניזציה מתמדת ושיפור חוויית ה- U-Bahn. בעודכם מתכננים את היום שלכם סביב ציוני הדרך והפנינים הנסתרות של וינה, תנו לתזמון הקפדני של הרכבת התחתית להדריך אתכם בצורה חלקה מתגלית אחת לאחרת. 🚇

כרטוס

הניווט ברכבת התחתית של וינה מתחיל בהבנת מערכת הכרטוס היעילה שלה. בין אם אתם נוסעים מדי יום או מבקרים המעוניינים לחקור את ציוני הדרך המפורסמים של העיר, יש מגוון כרטיסים המותאמים לכל נסיעה. תוכלו לבחור בין כרטיסים לנסיעה בודדת, המושלמים לנסיעה חד פעמית, לכרטיסים למספר ימים המאפשרים נסיעה ללא הגבלה ומספקים את צרכיהם של תיירים המעוניינים לחצות את העיר בשעות הפנאי שלהם.

הכרטיסים מתומחרים באופן תחרותי, עם אפשרויות שונות זמינות בהתאם למשך ולכיסוי האזור. כרטיס סטנדרטי מכסה נסיעה אחת לאדם אחד, בעוד כרטיסי וינה מציעים הטבות נוספות, כגון הנחות במוזיאונים ובמסעדות. כרטיסים ניתן לרכוש ממכונות בתחנות, משרדי OBB, או אפילו באמצעות אפליקציות סלולריות, מה שהופך את התהליך לנגיש ונוח כאחד.

עבור מבקרים עם תקציב, ראוי לציין כי הנחות חלות על סטודנטים, קשישים וילדים, ויש גם כרטיסי 'WienMobil', המשלבים צורות מרובות של תחבורה ציבורית, כולל חשמליות ואוטובוסים. אל תשכחו, נסיעה ללא כרטיס תקף לא רק מזלזלת אלא עלולה לגרור קנסות כבדים. ודא שהכרטיס שלך תקף לכל הנסיעה שלך כדי למנוע בעיות במהלך נסיעותיך ברשת הרכבת התחתית היוקרתית של וינה.

נתיבים

רשת ה- U-Bahn התת-קרקעית מתעמקת בסריג של קווי החיים של וינה, ומציגה רשת של נוחות הן ליוממים ההומים והן לתיירים סקרנים. המטייל האנין מבין מהר מאוד שהניווט במרחב התת-קרקעי הזה דומה לחשיפת ליבה הפועם של העיר. עם שבילים רבים החוצים מתחת לחזיתות היסטוריות, כל מסלול מצדיק חקירה, ומציע לא רק מסע מנקודה A לנקודה B, אלא הזמנה לנשמתה של העיר.

בבסיסו, הרכבת התחתית של וינה חוגגת יעילות באמצעות מסלולים ישירים ממופים היטב שנועדו למזער את זמן הנסיעה. נתיבי העברה מקושרים, ומבטיחים כי אפילו השכונות המרוחקות ביותר נמצאות בהישג יד. לדוגמה, המעבר מלאנדשטראסה (Landstraße) הממוקד בעסקים לגומחות האמנותיות של פולקסתיאטר הוא מאמץ חלק, המגשר בין עולמות עם המחלף החלק מקו U3 לקו U2.

וונדרלוסט מוצאת את ביתה בנתיבים המתנגשים במקומות איקוניים, כמו הקו האדום של U1 החוצה את פראטר המפורסם או הנוף הירוק של U4 כשהוא מצל על תעלת הדנובה. חובבי היסטוריה בעקבות U2 יכולים להתענג על פלאי האדריכלות ששיאם בשוטנרינג, בעוד U6 מציע שהייה דרך הנוף האוניברסיטאי המפורסם של אוסטריה. השבילים המורכבים של הרכבת התחתית של וינה מספקים לא רק מעבר, אלא גם תמונות פנורמיות לתוך החיים הווינאיים.

גם בין שבילים אלה ניתן למצוא רגעים של שלווה בלתי צפויה – האם אפשר להיתקל בלחישה השלווה של יערות וינה? או אולי מלמולי הסיפורים הרכים המהדהדים מהאופרה הגדולה, במרחק זריקת אבן מתחנת קארלספלאץ. במסלולים מסוימים, אי אפשר שלא להתפעל מהחלון לנשמתה של וינה, המוצג דרך השילוב החלק של הרכבת התחתית עם ההיצע הבלתי נדלה של העיר.

תחנות רכבת תחתית בוינה – U-Bahn Wien

תחנות הרכבת התחתית של וינה, הידועות גם בשם U-Bahn Wien, הן פסגת הפונקציונליות האוסטרית מעורבבת עם מנה של קסם מקומי. נראה כי לכל תחנה יש אישיות משלה, הכוללת שילוב של עיצוב עכשווי ואלגנטיות היסטורית. מהסביבה האמנותית של ספיטלאו המעוטרת בפסיפסים התוססים המפורסמים של הונדרטוואסר ועד לעמודים הקלאסיים של קארלספלאץ, התחנות הן יותר מסתם נקודות מעבר; הם מרכזים של תרבות ויכולת אדריכלית.

מטיילים עם עין לפרטים עשויים למצוא את עצמם שקועים באמנות רבת הניואנסים הקיימת בתחנות כמו שוטנטור, המציגות שרידים היסטוריים בהקשר מודרני. בעוד נוף ה- U-Bahn של וינה מהדהד עם שילוט אחיד לניווט קל, כל תחנה שומרת על קול ייחודי באמצעות קישוטים אסתטיים ייחודיים.

תחנות בולטות

בין התחנות המדהימות ביותר של הרשת נמצאת Hafencity Universität בקו U2, הכוללת מתקן תאורת LED שהופך את התחנה למופע אור דינמי. כמו כן, תחנת שטפנספלאץ לא רק מציעה גישה לקתדרלת סנט סטפן האיקונית, אלא גם משמשת כגלריה תת-קרקעית עם תערוכות המפרטות את ההיסטוריה של העיר. להשקיף על התחנות זה להחמיץ כמה מפלאי וינה המאופקים.

לנוחיות הנוסעים, התחנות מצוידות במגוון שירותים שנועדו לספק מגוון צרכים. רבים מהם כוללים דרגנועים ומעליות, המבטיחים נגישות לכולם, כולל אלה עם קשיי ניידות. מתקנים נקיים ומתוחזקים היטב כמו שירותים, פינות ישיבה ומכונות אוטומטיות למכירת כרטיסים מבטיחים המתנה נוחה בין הרכבות.

תצוגות תרבות ונגישות

ה- U-Bahn Wien אינו נרתע מלהציג לראווה את הבד התרבותי של וינה. תחנות מסוימות משמשות גם כחללי אירועים, ומארחות מופעי מוזיקה ותערוכות אמנות מתחלפות שהרוכבים יכולים ליהנות מהם. תצוגות תרבותיות אלה הן עדות למסירותה של העיר לשילוב האמנות בחיי היומיום.

בהתחשב בנגישות, תחנות כמו Westbahnhof ו- Praterstern הן למופת, ומספקות גישה ללא מכשולים הכוללת מערכות הנחיה מישושיות ללקויי ראייה. הכללה זו בתוך הרשת ממחישה את מחויבותה של וינה להנגיש את פעימות הלב של העיר לכולם, ומחזקת את המנטרה שתחבורה ציבורית אינה רק אמצעי להשגת מטרה אלא חלק מהמסע עצמו.

ככל שאנו מעמיקים יותר במסלולים האידיליים כמו קו🚇 U1, מתברר כי תחנות הרכבת התחתית של וינה אינן רק נקודות ציון, אלא יעדים בפני עצמם. בין אם זה עבור חובב אמנות, חובב היסטוריה, או חוקר מזדמן – תחנות U-Bahn וינה מציגות מיקרוקוסמוס של פעימות הלב של העיר, מוכן להתגלות ולהעריץ.

נגישות

עורק החיים של רשת הניידות של וינה, ה- U-Bahn הוא מופת של הכללה, המבטיח כי הנסיעה של כל נוסע תהיה מסובכת ומכובדת. עם מחויבות בלתי מעורערת לנגישות, הרשת התת-קרקעית תוכננה כדי לענות על הצרכים של כל הנוסעים, כולל אלה עם מוגבלויות או ניידות מוגבלת. התחנות מצוידות במעליות ובקווי הנחיה טקטיליים, המסמלים את חופש התנועה של נוסעים לקויי ראייה. מקומות ישיבה ייעודיים וגישה ללא מדרגות לפלטפורמות מבטיחים שכל אחד, ללא קשר לרמות הניידות, יוכל לנווט בקלות ברכבת התחתית של וינה.

אסטרטגיות המיושמות לפירוק חסמים חורגות מעבר לתשתית גרידא; אנשי צוות מיומנים זמינים להציע סיוע, ומשמשים כאפוטרופוסים המקיימים את ערכי התמיכה והטיפול ברשת ה- U-Bahn. בנוסף, רשויות המעבר מתייעצות לעתים קרובות עם קבוצות תמיכה בבעלי מוגבלויות בניסיון לחדד עוד יותר את המתקנים והשירותים הניתנים. מערכת יחסים הרמונית זו מדגימה את המרדף של ה- U-Bahn לשיפור מתמיד בנגישות, ובכך מטפח סביבה שבה מהות חווית הנסיעה מוגדרת על ידי הכלה ושוויון. אם נוחות ואוטונומיה בניווט מדורגות גבוה בדרישות המוקדמות לנסיעה, המחויבות של הרכבת התחתית של וינה לנגישות ללא ספק תעמוד בציפיות שלך.

שעות פתיחה

היציאה למסע לגילוי הפאר של וינה אינה שלמה ללא נסיעה דרך עורק החיים העורקי שלה, הרכבת התחתית של וינה, או U-Bahn. שעות הפתיחה הן היבט מכריע שהנוסעים צריכים להיות מודעים אליו כדי לשלב בצורה חלקה את המטרו בתוכניות הנסיעה שלהם. שירותי ה- U-Bahn מתחילים בסביבות השעה 5:00 בבוקר, ומניעים את העיר עם אור היום הראשון. עם דמדומים, פעילות המחתרת מתקרבת לסיומה בסביבות חצות. עם זאת, בסופי שבוע ובחגים, גל של שירות לילי משתלט, כאשר הרכבות פועלות לאורך כל הלילה ועד עלות השחר, מה שמבטיח שהקצב הפועם של העיר לעולם לא יחסיר פעימה.

במהלך ימי השבוע, אלה שמסתובבים אולי ירצו לשים לב שקצב השירותים מתחדד מעט, ודופק חלופי של מוניות או אוטובוסי לילה עשוי לענות על צרכי התחבורה בשעות אלה. אם התוכניות שלכם מצטלבות עם אירועים ציבוריים גדולים או עדים לווינה עטופה בלבושה החגיגי במהלך חג המולד או ערב השנה החדשה, ה- U-Bahn מאריך בחינניות את שעות הפעילות שלו, ומציע הפוגה מהקור של החורף והנוחות של נסיעה ללא הפרעה. ❄️ יתר על כן, המבקרים צריכים להיות קשובים לחלונות תחזוקה מתוזמנים שיכולים לנווט שינוי קל בשעות השירות, הבטחת היעילות והבטיחות של ה- U-Bahn נשמרות בשיאן. 🚧

U1 (מטרו וינה)

קו U1 של מערכת ה- U-Bahn של וינה אינו רק נתיב תחבורה; זהו מסע תרבותי בלב אחת הערים ההיסטוריות ביותר באירופה. החל מלאופולדאו, הוא משתרע לרוחבה של וינה, חוצה את מרכז העיר ההומה לפני שהוא נעצר באוברלה. קו מטרו חיוני זה מחבר את המטיילים לשפע האטרקציות של וינה, ומציע אפשרות תחבורה נוחה במקביל לחוויה אורבנית נופית.

מסלול ותחנות מרכזיות

כאשר אתם יוצאים למסע לאורך מסלול U1, תחנות בולטות כגון פראטרשטרן (Praterstern) מושכות תשומת לב עם הגלגל הענק המפורסם שלו, ואילו תחנת שטפנספלאץ (Stephansplatz) מציבה אתכם ישירות בצל קתדרלת סנט סטפן (St. Stephen's Cathedral) האייקונית של וינה. התחנות של U1 אינן רק נקודות מעבר אלא שערים לפלאים היסטוריים, שווקים תוססים והדופק של חיי התרבות הווינאיים.

אטרקציות נגישות באמצעות קו U1

עבור חובבי המוזיאונים, המלון מספק גישה קלה לתערוכות העכשוויות במרכז הבינלאומי של וינה. בינתיים, האי דנובה, הנגיש מתחנת דונאואינסל, מציע נווה מדבר עירוני מושלם לפעילויות פנאי וחוצות. קו המטרו U1 משמש כגשר בין היסטוריה, מודרניות ושלווה של הטבע, מה שהופך אותו למועדף הן על התושבים והן על התיירים.

משמעות היסטורית ומאפיינים

קו U1 שקוע גם הוא בהיסטוריה, בהיותו חלק מקו הרכבת התחתית הראשון של וינה, שהחל לפעול בשנת 1978. הרחבת הקו לאורך עשרות שנים משקפת את הצרכים ההולכים וגדלים של מטרופולין מתפתח ואת מחויבותו לתחבורה ציבורית בת קיימא. כל תחנה, בעלת העיצוב האדריכלי הייחודי שלה, מספרת את סיפור השכונה אותה היא משרתת, ולוכדת את תמצית הרובעים המגוונים של העיר.

נסיעה לאורך U1 מציעה יותר מסתם נוחות; זוהי דרך לטבול את עצמך במארג התרבותי של וינה. מי שעובר בתחנותיו מוזמן לספוג את המראות שהקו מציע, מציוני דרך היסטוריים ועד מרכזי בילוי מודרניים. בין אם זה לטיולים או פשוט להגיע מנקודה A ל- B, קו U1 נשאר מרכיב חיוני בחיים התוססים בוינה.

מפה

הניווט ברשת המורכבת של ה- U-Bahn של וינה נעשה קל לניהול עם המפה🗺️ המעוצבת היטב שלו. הפריסה הברורה של המפה ומערכת קידוד הצבעים הייחודית מאפשרים הן למקומיים והן לתיירים לזהות בקלות את המסלולים והחיבורים שלהם. הוא מתאר קווי U-Bahn ו- S-Bahn, ומשמש ככלי חיוני לתכנון הנסיעה שלך, בין אם זה לנסיעות יומיות או למסעות נינוחים.

המקרא והסמלים של המפה אינטואיטיביים, ומבטיחים שמבקרים בפעם הראשונה יוכלו לפרש את המסלולים ללא טרחה. ציוני דרך ואטרקציות מרכזיות מצוינים גם כן, המסייעים למטיילים לקבוע את סדר היום התיירותי שלהם. אפילו עבור נוסעים מנוסים, מפת הרכבת התחתית של וינה בולטת כדוגמה מצוינת למיפוי תחבורה יעיל, המאפשר נסיעה יעילה ברחבי העיר. על ידי מינוף מדריך חזותי זה, ניתן לצאת בביטחון להרפתקה בלב וינה.

חנייה

כאשר יוצאים למסע דרך הלב ההיסטורי של אירופה דרך הרכבת התחתית של וינה, אחד השיקולים המעשיים הוא היכן להשאיר את הרכב שלך. ה- U-Bahn Wien אינו נופל במתן מתקני חניה נגישים בסמוך לרבות מהתחנות הסואנות שלו. עבור אלה המעדיפים את הנוחות של המכונית שלהם, מקומות חניה בשפע זמינים, אם כי תמורת תשלום המשקף את הרצון ואת המרכזיות של המקומות 🚗 .

מציאת מפרץ חניה יכולה להיות חלקה כמו נסיעה בקו U4, עם לוחות אלקטרוניים המציגים זמינות בזמן אמת. עם זאת, חשוב ביותר להיות מודעים למגבלות הזמן והעלויות הכרוכות באזורי חניה אלה כדי להימנע מקנסות בלתי צפויים. נוסעים בעלי ידע כלכלי עשויים לחפש פתרונות חלופיים, כגון אפשרויות חנה וסע, המציעות קשר סימביוטי בין השימוש ברכב פרטי לתחבורה 🅿️ ציבורית.

עבור מבקרים הבוחרים לוותר על הנוחות של חניה בסביבה, חיבורים חלקים למתקני שיתוף אופניים וקורקינטים חשמליים מספקים דרך ידידותית לסביבה לחקור את רחובותיה המרתקים של וינה. בנוסף, סוכנויות השכרת רכב רבות בקרבת תחנות U-Bahn מציעות אפיק נוסף עבור אלה המעוניינים להסתכן רחוק 🚲 יותר.

מתקנים

חקר הרכבת התחתית של וינה – U-Bahn Wien הוא לא רק על המסע מנקודה אחת לאחרת; זה גם על החוויה והנוחות המוצעים לאורך הדרך. יוממות שזורה לעתים קרובות עם הצורך בשירותים חיוניים, ומערכת ה- U-Bahn מבינה זאת היטב. במיקום אסטרטגי ברחבי הרשת, ניתן למצוא מגוון של בוטיקים לקניות, בתי קפה מוזרים וקיוסקים המספקים את התפיסה המהירה ואת הגלישה הנינוחה כאחד. בין אם זה קפה של בוקר כדי להתחיל את היום או מזכרת כדי להנציח את הנסיעות שלך, תחנות הרכבת התחתית מספקות מרכז של טיפול קמעונאי.

המעשיות של המתקנים משתרעת על שירותים ומתקני החלפת תינוקות – ברכה למטיילים עם ילדים קטנים. אי אפשר להפריז בחשיבותם של שירותים כאלה, המאפשרים למשפחות לנסוע בביטחון ובנוחות. עבור אלה המגיעים לווינה עם מטען או מתכננים שהייה ממושכת, אפשרויות אחסון המטען מציגות מרחב בטוח לאחסון חפציו תוך כדי סיור בעיר ללא מגבלות. גם רוכבי אופניים יכולים למצוא נחמה בשירותי השכרת אופניים, ולעודד מעבר לתחבורה בת קיימא ברגע שהם על פני השטח.

הקישוריות בתוך ה- U-Bahn אינה תופסת מושב אחורי, עם זמינות Wi-Fi המבטיחה שהנוסעים יוכלו להישאר מחוברים לעבודה או ליקיריהם במהלך נסיעתם. מתקן טכני זה הוא קריצה לדרישת הנוסע המודרני לקישוריות רציפה, גם תוך כדי תנועה. ההתחשבות המופגנת כלפי צרכי המטיילים הופכת את הרכבת התחתית של וינה לא רק למערכת תחבורה, אלא לשותף מתחשב לנסיעות המבטיח נסיעה חלקה, מאובזרת ומהנה דרך הבירה המהוללת של אוסטריה.

שאלות נפוצות לגבי Vienna Underground – U-Bahn Wien

גלה תובנות נוספות על מערכת המטרו הווינאית, החל ממאמתים כרטיסים וכלה באמצעי בטיחות.

  • כיצד אוכל לאמת את הכרטיס שלי לפני העלייה לרכבת התחתית?
    מכונות תיקוף ממוקמות בנוחות בכניסות לרציפים. כל שעליך לעשות הוא להכניס את הכרטיס שלך למכונה ולהמתין לחותמת, המאשרת את תוקף הכרטיס שלך לנסיעה.
  • האם יש אפליקציות לנייד שיעזרו לנווט ברשת ה- U-Bahn?
    כן, בוינה יש כמה אפליקציות לנייד זמינות להורדה. יישומים אלה מספקים לוחות זמנים בזמן אמת, מתכנני מסלולים, ואפילו אפשרויות רכישת כרטיסים לניווט נוח.
  • אילו אמצעי בטיחות קיימים בתחנות הרכבת התחתית של וינה?
    הרכבת התחתית של וינה שמה בראש סדר העדיפויות את בטיחות הנוסעים עם מעקב מתמיד, רציפים מוארים היטב ונקודות מגע חירום בכל תחנה. בנוסף, אנשי ביטחון נוכחים לעתים קרובות כדי לסייע בכל חשש.
  • האם הרכבת התחתית של וינה ידידותית לסביבה?
    כן, הרכבת התחתית של וינה (Vienna U-Bahn) מוקדשת לשיטות ידידותיות לסביבה. הרכבות החשמליות חסכוניות באנרגיה והרשת מקדמת תנועה עירונית מופחתת, תורמת לפחות זיהום אוויר ולסביבה נקייה יותר.

יתרונות השימוש ברכבת התחתית של וינה – U-Bahn Wien

גלו את היתרונות הרבים של מערכת התחבורה התחתית המובילה של וינה, אידיאלית עבור מקומיים ותיירים כאחד.

  • תחבורה יעילה: עם שירות תכוף וכיסוי נרחב, ה- U-Bahn מציע דרך מהירה ואמינה לנווט בוינה.
  • חוויה תרבותית: כל תחנה מציגה ארכיטקטורה ויצירות אמנות ייחודיות, והופכת את הנסיעה למסע תרבותי.
  • חסכוני: עלויות כרטיסים נמוכות יחסית ואפשרויות כרטיסים מרובות מספקות שיטת תחבורה משתלמת ברחבי העיר.
  • ידידותי לסביבה: המערכת התת-קרקעית מציעה חלופה ירוקה לנהיגה, ומפחיתה את טביעת הרגל הפחמנית שלך במהלך הנסיעה.
  • תכונות נגישות: מתקנים מודרניים עם מעליות, הנחיות מישוש ועזרים חזותיים מבטיחים נגישות לכל הנוסעים.
  • בטוח ומאובטח: תחנות מוארות היטב, אנשי ביטחון ומערכות מעקב תורמים לתקני הבטיחות הגבוהים של ה- U-Bahn.
  • הזדמנויות סיור: מסלולים אסטרטגיים ועצירות בציוני דרך מרכזיים הופכים את הרכבת התחתית של וינה לבחירה מצוינת עבור תיירים החוקרים את העיר.
  • שעות פעילות מורחבות: עם שירותים הפועלים עד מאוחר בלילה וקווים ספציפיים המציעים פעילות 24 שעות ביממה בסופי שבוע, ה- U-Bahn מספק לוחות זמנים שונים.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

אהבת? נא לשתף!

רוצה את המדריך למטייל הישראלי בוינה?

יש לנו מדריך חינמי בדיוק בשבילך!

ארמון שנברון