חיפוש
Close this search box.

קתדרלת סטפנוס הקדוש – כרטיס משולב "הכל כלול"

הקתדרלה הכי מפורסמת בוינה!

לראות את הקטקומבות של וינה, הנוף ממגדל קתדרלת סטפנוס הקדוש (St. Stephen's Cathedral  אפשר גם לקרא לה Stephansdom), את האוצר המרהיב – והכל בכרטיס אחד משולב בסגנון "הכל כלול"!

לרכישת כרטיסי כניסה "הכל כלול" לחצו כאן!

כרטיס הכל כלול זה מעניק לך גישה לכל חלק באנדרטה המפורסמת הזו – סיור בקתדרלה, אוצר, קטקומבות, מגדלים … פשוט לראות הכל!

הקתדרלה הרומנסקית והגותית הנוכחית נבנתה במאה ה- 14 על חורבותיהן של שתי כנסיות קדומות יותר. אבל הייתה במקום כנסייה המוקדשת לסנט סטיבן במקום זה מאז 1147.

קתדרלת סנט סטפן היא אחד המראות החשובים ביותר בוינה. זה הסמל לא רק של העיר – הצללית הייחודית שלה מעטרת גרסאות אוסטריות למטבע של 10 סנט. אם אתה מתכוון לראות זאת בווינה (ובהחלט כדאי לך), כרטיס הכל כלול זה יוודא שתראה הכל. תהיה לך גישה לכל חלק באנדרטה המפורסמת הזו – סיור בקתדרלה, אוצר, קטקומבות, מגדלים … אל תראה רק את הכנסייה הזו מבחוץ, ראה אותה מבפנים!

קתדרלת סטפנוס הקדוש של וינה היא המון דברים. זהו מקום פולחן מרגש, אך זהו גם אתר מורשת תרבותית מפורסם בעולם, והסמל הלאומי של אוסטריה עצמה.

הכרטיס הכל כלול הזה באמת מביא אותך לשם כמו VIP: סיור בקתדרלה, מדריך שמע, הקטקומבות, המגדל הדרומי, המגדל הצפוני והאוצרות העתיקים. אין פלא שסטפנסדום מושך אליו 5,4 מיליון מבקרים בשנה.

הגלריה המערבית של הקתדרלה היא ביתם של אוצרותיה, ואילו המגדל הדרומי בגובה 137 מ ', השולט בקו הרקיע של וינה. 343 המדרגות התלולות לפסגה יתגמלו עם נוף מקסים של הבירה האוסטרית.

אם אתם נכנסים לפעמונים (ובבקשה, מי לא?), תראו את הפעמון המפורסם תלוי במגדל הצפוני והקטן בהרבה. זהו פעמון הכנסייה השני בגודלו באירופה!

קתדרלה פנטסטית. המעלית למגדל הצפון מעניקה גישה לכל הגילאים. צפו בלוח הזמנים שלך מכיוון שלא כל האזורים פתוחים לציבור לאורך כל היום.

מה נכלל בכרטיס?
סיור מודרך קטקומבות 30 דקות
סיור בקתדרלה עם מדריך שמע
סיור באוצר עם מדריך שמע
כניסה אל מגדל דרום
כניסה אל מגדל הצפון

לרכישת כרטיסי כניסה "הכל כלול" לחצו כאן!

כתובת: Stephansplatz 3, 1010, Vienna

תוכן עניינים

אהבת? נא לשתף!

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בוינה?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

דילוג לתוכן