חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וינה בחורף נובמבר – דצמבר

Gallery3-1.png

מחפשים מסלול טיול וטיפים מה לעשות בוינה? המסלול מותאם לחודשי החורף מאמצע נובמבר ועד ה 24 לדצמבר ושווקי חג המולד, אז אם אתם מתכננים לטוס בחודשים האלה זה התכנון המומלץ!

חזרנו לא מזמן מוינה, קסומה יפה וקרה, הקבוצה תרמה רבות להכנת הטיול אך יש לי תחושה שרבים חושבים שהמלצות ושאלות כאן הן מספיקות, אז קבלו טיפים לתכנון חופשה:
כנסו לגוגל חפשו אטרקציות חובה בעיר היעד
תכניסו את האטרקציות בתוך מפות גוגל ותגלו מה נחשב כמקום מרכזי
לפי המיקום המרכזי תוכלו לחפש בתי מלון, ולטייל ברחבי וינה ללא צורך בתחבורה ציבורית בכלל.
גוגל מאפשרת לכם לתכנן מסלולים תוך קבלת אומדן כמעט מדויק של לוחות זמנים בין אם מדובר בהליכה, רכב פרטי או תחבורה ציבורית.
וככה מתכננים את הטיול יום אחרי יום.
ואם אתם רוצים להיות בטוחים יש את GOOGLE EARTH שתוכלו לראות את האתרים פיזית, את הרחוב הדרכים וכך להיות בטוחים שהתכנון שלכם נכון ושהאתרים אכן מעניינים אתכם.
אנחנו התארחנו במלון GRABEN מיקום מרכזי ממש על המדרחוב של קתדלרת סטפנוס, שירות אדיב, ארוחת בוקר נהדרת ומיקום מושלם, משם יצאנו כל יום לטייל ברחבי וינה לפי תכנון מראש היתרון כשצועדים גם בדרך מגלים פינות חמד ומבנים מיוחדים שלולא זה היינו מפספסים צעדנו בממוצע 18 ק"מ ליום והיה מושלם.
חרשנו אל כל שווקי הכריסטמס ובכל אחד מהם היה משהו קסום אחר, אין ספק ששוק העירייה הנו הגדול והמומלץ ביותר, היינו גם בשוק של מריה טרזין, שוק שפיטלברג, שוק קארלסקירכה, השוק בארמון בלוודר ונהנו מהפונץ' החם, מרק בכיכר לחם שהיה מדהים ביותר, נקניקיות ומה לא, חגיגה של טעמים ובמחירים סבירים ביותר. שניצל וינאי אכלנו בקפה לנדמן היה מושלם, הגענו בשעות הצהרים המאוחרות ולא היה צורך בהזמנת מקום הגענו ונכסנו, מדהים, ממליצה להזמין שם גם את הקייזרשמרן, סמרטוטי הקיסר, מאין עוגה מפוררת עם רטבים, שהיה ממש טעים.
עוגות אכלנו בקפה סנטרל המתנו בערך 5 דקות בחוץ ונכנסנו, התור זורם שם ממש מהר ובהחלט שווה את ההמתנה.
וינה יקרה לקניות ולכן בחרנו להימנע מקניונים ומרכזי קניות ופשוט להתמקד באטרקציות הרבות שיש מסביב.
לגבי הסעות, משדה התעופה למלון נסענו עם ציון, היה יעיל מהיר והוא נותן הרבה המלצות וטיפים שתמיד כדאי לדעת, ממליצה בחום להשתמש בשירותיו. בחזור לקחנו UBER שהיה מעולה גם מחיר זול וגם שירות מהיר ויעיל, יודעים את הסכום לתשלום מראש, מחייבים כרטיס אשראי והנהג הגיע ממש מהר.
בקיצור וינה מדהימה תתלבשו חם ותהנו – אנחנו בטוח נחזור לסיבוב נוסף.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

אהבת? נא לשתף!

רוצה את המדריך למטייל הישראלי בוינה?

יש לנו מדריך חינמי בדיוק בשבילך!

ארמון שנברון