חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ראשון עד חמישי בוינה לשומרי כשרות בתקופת הקורונה

belvedere
ראשון עד חמישי בוינה לשומרי כשרות בתקופת הקורונה בחורף בחודש נובמבר: 
סיכום טיול. ראשון עד חמישי. במוצש מילאנו טופס יציאה מהארץ של משרד הבריאות ועשינו צק אין. הזמנו טיסות דרך אתר mytrip. טיסות של וויזאייר. כשנחתנו (כבר היה 1530) הגענו ברכבת למלון אימלוואר. מקום מקסים שהספיק לנו. הלכנו לסופר בתחנה מרכזית הקרובה שהיה היחידי שפתוח ביום ראשון לקנות קצת מצרכים. משם לtime travel vienna שהיה המוזיאון היחידי שפתוח בשעה הזו. אופציה נוספת היא מוזיאון מוצרט/ עולם הים שפתוחים עד מאוחר. אחרי המוזיאון אכלנו בנובילינו (#אנחנו שומרי כשרות אכלנו רק במקומות הכשרים. לכן בחרנו גם במלון שלנו כי הוא קרוב לכל המסעדות הכשרות).
יום שני לטיול, בזבזנו המון זמן על קניית סים והתקנתו (עדיף לשלם עוד 5 יורו והם מתקינים בחנות). עד שהגענו לארמון שנברון קפאנו מקור לכן ויתרנו על הגנים אך הביקור בארמון (כל ה40 חדרים) שווה ממש. בשל הקור החלטנו לחתוך למוזאון סיסי. נהננו מאוד. מי שלחוץ בזמן עדיף להתחיל מהקומה השנייה והמרהיבה ולא להתעקב על הקומה ה1 (מוצגים שם בפירוט יתר כלי מטבח. קצת משעמם).
הלכנו למנוחה במלון ויצאנו לאכול במסעדת 100 שערים (יש להזמין מקום מראש). מסעדה עם אוכל אסייתי טעים. קינחנו במגדל הדנובה, תצפית מהממת על העיר.
יום שלישי, ארוחת בוקר במאפיית אוהל משה, משם הלכנו לגן החיות. הם אומרים שהכרטיס כולל גן בוטני ומדבר. שני מתחמים קטנים ומיותרים לחלוטין!. אחכ המשכנו למוזיאון הצבאי. מומלץ מאוד. הלכנו ברגל לארמון בלוודר הסמוך אך הבנו שמדובר רק בגלריות אומנות ולכן ויתרנו. נסענו למתחם בדיקות הקורונה החינמי. הסתבכנו מאוד מכיוון שאין לנו מספר מקומי (רק סים לאינטרנט) ולכן נאמר לנו שנצטרך לחזור למחרת להדפיס את תוצאות הבדיקה. ממליצה בחום לא לבחור רק באינטרנט ולבחור מספר מקומי. יחסוך מלא עוגמת נפש
לפני שיצאנו מהמתחם עייפים וקפואים, נבדקנו שוב וביקשנו שישלחו את זה לחברים ישראלים שפגשנו במלון (תוכנית מגירה מומלצת בשביל לא להיסחב בקור) בחזור, פגשנו אדם מקסים ליד המלון שסיפר שכל יום יש ארוחות ערב בחינם בשש וחצי בבית חבד ולכן הלכנו איתו לאכול שם.פגשנו אנשים מדהימים והיה ממש כיף. מומלץ למי שנתקע או סתם רוצה קצת לחסוך.
יום רביעי היינו במוזיאון פרויד, פארק פראטר, ומוזיאון ההיסטוריה של הטבע (ימי רביעי פתוח עד 9). מומלץ מאוד. בנוסף, עשינו צק אין, מילאנו טופס כניסה לארץ של משרד הבריאות והזמנו ושילמנו תור לבדיקה בנתבג.
וינה קפואה וזה קצת העיב על ההנאה שלנו, ממליצה בחום להתלבש טוב ממש ולטייל במקומות הסגורים (מוזיאונים).
תודה רבה למטיילת אדווה כהנא!

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

אהבת? נא לשתף!

רוצה את המדריך למטייל הישראלי בוינה?

יש לנו מדריך חינמי בדיוק בשבילך!

ארמון שנברון