חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נופש בוינה +בודפשט בחודש אוגוסט

ארמון בלוודר

רוצים לטוס לנופש בוינה כולל בודפשט בחודש אוגוסט? 2 ערים מרכזיות ב-2 מדינות שונות בחופשה אחת בקיץ? שילוב של וינה עם בודפשט זה השילוב המושלם לטיול שלכם באוסטריה והונגריה! חופשת חלומות בעיר בודפשט ובעיר וינה!

הי. חזרנו מאתמול מנופש בוינה +בודפשט. היה מושלם! משתפת אתכם במסלול:
29.7.נחיתה בבודפשט,🛩 נסיעה של 3 שעות לוינה🚐 התארגנות בדירה של אסנת המקסימה. ארוחת צהריים במסעדת "בחור טוב" 🍔ויציאה לפארק שעשועים פראטר. 🎪 מתקנים, משחקים ומתקן מטורף אקסטזי.🤢
30.7 נסיעה לפארק המים – טרמה ויין. 🤽🏽‍♀בריכות, מקפצה ומגלשות כייפיות🌊. בערב טיול בפסטיבל בבית העירייה 🍻 ונסיעה מכיכר סטפן בכרכרת סוסים.🎠
31.7 סיור בחצרות ארמון שונברון 🏫 כולל מוזיאון הילדים, 👑 מסלול המבוך 🌳 וגן החיות.🐼 קניות וגלידה בסופר.
1.8.נסיעה באוטובוס לפארק חבלים בקאהלנברג, מסלול מטורף וכייפי על העצים.  ארוחת בוקר, ביקור מרתק במוזיאון ההיסטוריה של הטבע🦎 ולסיום, ערב אחרון בוינה עם קפה בסטארבקס. 🍵
2.8 סיור במוזיאון מאדאם טוסו🧝‍♀, ועוד כמה מתקנים משוגעים בפארק הפראטר 🎢 . נסיעה באוטובוס לבודפשט.🚎 פתאום גשם!! התמקמות בדירה החדשה בבודפשט, סיור באיזור, וארוחת ערב במסעדת כרמל 🥘.
3.8 יום שישי – טיול רגלי ברובע, ביקור מרשים וחשוב בבית הכנסת הגדול 🇮🇱 בית קברות ואנדרטת הנספים. 🌴 קניות לשבת 🍷. הופעה מדהימה בקרקס.
ולסיום קידוש וארוחת ערב.
4.8 יום שבת, השלמנו שעות שינה 😴יצאנו בצהריים להכרות רגלית עם העיר🚶🏾‍♂🚶🏽‍♀, גשר השלשלאות, גשר אליזבת,🕌 מרכז העיר ומדרחוב ואצ'י אוצה, רכיבה על אופניים🚲 ובירה לקינוח🍻.
5.8 קנינו נעליים ויצאנו לדרך. נסיעה ברכבת הילדים 🚞משם מסלול הליכה ביער🌳 ונסיעה ברכבל. טיול באי מרגיט טבילה במזרקה, חזרה למרכז לארוחה במסעדת חנה🍟מסעדת חנה נחמדה מאוד. מנת שניצל גדולה מספיקה לשניים. קצת עממי אבל בסדר. מסעדת כרמל קצת יותר יוקרתית, האוכל והשירות היו טובים.  ולסיום שייט לילי בנהר הדנובה.🌊
6.8.יום אחרון לטיול–יום כיף בפארק המים אקווה וורלד👙, (השוק נסגר לנו..) ולסיום ארוחה במסעדת כרמל. חוזרים לדירה עייפים אך מרוצים. מחר בבוקר טסים הביתה 🇮🇱.

לסיכום: פארק המים אקווה וורלד יפה אך הבן שלי הקטן לא יכל לעלות על המגלשות של הגדולים כי יש הגבלת גובה לעומת זאת בפארק מים טרמה בוינה עלה על כל המגלשות הכי מגניבות, איתנו כמובן והיה שם מדהים. פארק החבלים מטריף מפחיד וכייפי ברמות. היינו ללא רכב, משפחה של 6. בוינה התנהלנו עם המטרו ובבודפשט לקחנו את השירות של האוטובוס תיירים האדום חברת see sighting לשלושה ימים, היה חם לא ממוזג אבל ישבנו למעלה וזה שירת אותנו ממקום למקום בעיר.

הנסיעה האוטובוס דווקא תיהיה מדליקה ונוחה לילדים.
נסענו באוטובוס.
אוטובוס מרווח, נקי, גדול. טלויזיה אישית עם אוזניות לכל אחד.
דיילת אישית שמסתובבת וכל הזמן בודקת שהכל בסדר.
אפילו שתייה חמה ללא עלות.
נסיעה בדיוק של שעתיים וארבעים דק. הדבר שאהבתי הוא שיוצאים מספר אוטובוסים מידי יום לוינה.
כך שבשעה שאנחנו הזמנו היינו בקושי 7 אנשים באוטובוס. אוטובוס ריק.
יורדים בתחנה מאוד מרכזית בוינה. שאם לוקחים משם מטרו זה בול 3 תחנות(לתחנה הכי מרכזית סטפןפלאץ)
לוקחים את האוטובוס מתחנה אטל טר מבודפשט(מקווה שאמרתי נכון) לא בעיה להגיע לשם. נסענו באוטובוס ישירות לשם. בערך 20 דק נסיעה לשם.

עלות של 9 יורו בערך לנוסע. ממוזג, עם מסכי טלוויזיה, מגישים קפה. מחלקים אוזניות. יש ווי פיי ומקום להטעין. נסיעה של שעתיים וחצי בערך. מה שכן, הזמנתי באתר וחוייבתי אך ההזמנה לא נקלטה אצלהם אז נאלצתי לשלם פי 2 במקום עצמו כי היינו כמה דק לפני יציאה. עדיף להקדים קצת ולקנות כרטיס במקום בקופה. אם קונים באינטרנט מראש יותר זול. אפשר לקנות גם בתחנה וגם במשרד במרכז העיר.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

אהבת? נא לשתף!

רוצה את המדריך למטייל הישראלי בוינה?

יש לנו מדריך חינמי בדיוק בשבילך!

ארמון שנברון