חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וינה וגם זלצבורג – חופשה עם תינוק

וינה עם תינוק

רוצים לטוס אל וינה ולשלב גם זלצבורג וכל זה גם עם תינוק קטן? לפניכם טיפים והמלצות כיצד לשלב טיול וחופשה בוינה עם זלצבורג עם עגלת תינוק וילד קטן שצריך לדאוג לו שגם הוא יהנה!

#אוסטריה #חופשה_עם_תינוק #זלצבורג #זלצבורגלנד #וינה
אתחיל מזה שהדבר הכי מבאס בטיול היה לחזור לארץ 😞😒 לא מצאתי פה בקבוצה הרבה מידע אז החלטתי לשתף אותכם בפרטי הטיול למי שצריך 👍
אוסטריה פשוט מדהימה!!! מהממת! עוצרת נשימה!כל הטיול הייתי עם פרצוף כזה 😳 וכזה 😍
היום ראשון – נחיתה בוינה. פארק פראטר. מסתבר שהגענו (1.5) שזה יום חג – יום הפועלים- אז הכול היה סגור אבל היו בפארק מלא אנשים כי הייתה שם הופעה כל הצהריים-אחה"צ. הפארק מתאים לילדים ולגדולים בכל הגילאים. מהמם.
היום השני – נסיעה למקום הלינה באלטנמרקט. בדרך עצרנו ב melk וב mondsee. שתי עיירות מדהימות! ממליצה בחום! ב melk ביקרנו בארמון, 11 יורו לאדם ובגנים של הארמון שמדהים שם.
היום השלישי – מצודת הוהנוורפן. 15.5 יורו לאדם. נסענו ברכבל הלוך וחזור. סיור עם מדריך ואוזניות בעברית. היה ממש כיף ונופים מדהימים כמו תמיד באוסטריה. משם נסענו לזלצבורג – שעה עד שמצאנו חנייה. הסתובבנו במרכז, כמובן שזלצבורג מהממת גם.
היום הרביעי – אגם גוסאו. יש שם מסלול הליכה של כשעה שניתן לעשות עם עגלה. מסלול ממש יפה. משם המשכנו להלשטאט. עיירה מדהימה ויותר מתויירת. מקום מושלם!
היום החמישי – מפלי גולינג. 3 יורו לאדם. מפל מדהים ומסלול נורא מהנה וכייפי. היה יום יחסית אפרורי אז המשכנו משם לפלכאו, טיילנו קצת בעיירה שהייתה "מתה" והמשכנו לתרמה אמדה – מרחצאות ממש יפים והיה מעולה 👍 המרחצאות עלו 20 יורו לאדם ל 4 שעות.
היום השישי – יום שבת ואני שומרת שבת אז טיילנו בחווה שגרנו בה. יש שם הרבה חיות והמון ירוק וטיולים והילד שלי מת על חיות אז נהננו מאוד.
היום השביעי – נסיעה בחזרה לוינה. בדרך עצרנו בסנט וולפגנג. מקום מהמם, מדהים. נהננו מאוד. מה שכן, המאחרת שלנו אמרה שזה 10 קילומטר יציאה מהכביש לוינה וזה ממש לא – יותר בכיוון ה 30 אז זה האריך לנו את הדרך בעוד כשעה אבל היה שווה את זה בסופו של דבר. טיול בוינה, במרכז. וינה ממש יפה. זה היה יום ראשון וכמובן שהחנויות סגורות אבל המרכז היה שוקק חיים והיה ממש יפה. התבאסנו שלא לקחנו עוד יום לפחות בוינה אבל לא נורא, נשאר לנו חשק לעוד. עוד וינה. עוד אוסטריה בכללי. בטוח נחזור לשם מתישהו בע"ה.
היום השמיני – חזרה הביתה 😥😥😥😥

החווה שהיינו בה נקראת החווה של מרגרט ב altenmarkt im pongau. עיירה ממש נחמדה ויפה שיש בה הכול.
חייבת לציין שלא היו לנו תורים באף אטרציה אז היה בקטע הזה ממש טוב. מזג האוויר היה שלמות. לא היה לנו גשם ותמיד היה שמש ונעים  מה שכן, יש מקומות שפתוחים רק החל מאמצע מאי אז ממליצה להגיע בתקופה הזאת שהכול מהכול פתוח.

תודה רבה ל:Meital-Mantzur-Sharav‎ על פוסט מושלם

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

אהבת? נא לשתף!

רוצה את המדריך למטייל הישראלי בוינה?

יש לנו מדריך חינמי בדיוק בשבילך!

ארמון שנברון