חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וינה בנובמבר המלצות טיול משפחתי

וינה
חזרנו אתמול עם WIZZAIR (משפחה עם 3 מתבגרים). אוסיף מס' המלצות ממוקדות… מוזמנים לשאול אותי שאלות נוספות ופרטניות בתגובות ו/או בפרטי אם מעוניינים…
**** ימים גשומים ****
היה לנו יום אחד קצת גשום והחלטנו להעביר אותו בסיבוב במוזיאון לאמנות עכשווית MUMOK. היה נחמד מאוד (לחובבי הז'אנר). לא צריך להזמין מראש כרטיסים. מתאים לכשעה וחצי – שעתיים כולל.
בנוסף, בילינו אחה"צ של 3 שעות נהדרות בטרמה וינה (מתאים מאוד גם לימים גשומים). לקחנו קבינה עבור כל המשפחה להחלפת בגדים ולשמירה על כל הציוד. אם אתם שוקלים – הצטיידו מראש בבגדי ים ושמפו/סבון. מגבות ניתן לשכור במקום.
**** ארמון שנברון ****
אנחנו מאוד אהבנו. כולל החברה המתבגרים. העדפנו לקחת סיור מודרך (ולא עצמאית עם Audio Guide) דרך החברה GOOD VIENNA TOURS. היתרון הוא שעם הסיור אתה נכנס בשעה ידועה ומוגדרת (10:30) ולא צריך להמתין (הבנתי שלעיתים נדרש להמתין שעתיים ויותר לאחר רכישת הכרטיסים) + אני מעדיף מדריך אנושי מולי (לרוב יותר מעניין ממכשיר אודיו מוקלט). הסיור הוא של שעתיים (שעה בחדרים ושעה בחוץ בגנים) והיה מאוד ממצה ולא חופר. אנחנו גם עשינו איתם את ה Free Walking Tour יום קודם כך שהייתה לנו הנחה של 5 אירו לסיור בארמון.
**** סים ****
זה כבר מס' טיסות לחול שאני לא קונה סים מקומי ו/או Global Sim (שתיהן חלופות מצויינות שעובדות טוב והשתמשתי בהן תמיד בעבר), אלא מתקין מראש בארץ Esim של AirAlo וזה עובד מצויין. גם בוינה. הקליטה וה- DATA היו רציפים וטובים מהשניה שהמטוס נחת בוינה.
אנחנו היינו 3.5 ימים בוינה ואף אחד לא צרך יותר מ- 1G (כולל מפות וכדומה). זו לא תמיד האופציה היותר זולה וחשוב לוודא שהטלפון שלכם תומך ב Esim, אבל זה חוסך את ההתעסקות ובזבוז הזמן של רכישת הסים (במיוחד אם אתם נוחתים בלילה) ואת החלפת הסים פיזית בטלפון (כבר הלך לי לאיבוד פעם אחת הסים הישראלי 🙁…)
סים של 1G לשבוע עולה 7$ (3G תקף ל-30 יום עולה 14$) ואם תשתמשו בקוד הנחה ASF0147 תקבלו 3$ הנחה – כלומר 1G ב- 4$!! (גילוי נאות – אם תשתמשו בקוד – גם אני אהנה מ- 3$ לסים לטיול הבא :-))
**** אוכל ****
השתמשו רבות בהמלצות מהקבוצות והן רובן סבבה וכל אחד עם הטעם שלו, אבל אני חייב לציין את Vienna Ribs בצורה חריגה לטובה. היה מעולה. כמובן רק לחובבי הז'אנר (ופחות לשומרי הכשרות). היה טעים מאוד מאוד והכמויות היו מטורפות (מזכיר לכם – 3 מתבגרים) והכל במחיר ממש מגוחך ביחס לארוחה כזו בארץ. בקיצור…ממליץ מאוד. ממליץ להזמין מראש מקום.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

אהבת? נא לשתף!

רוצה את המדריך למטייל הישראלי בוינה?

יש לנו מדריך חינמי בדיוק בשבילך!

ארמון שנברון