חיפוש
Close this search box.

המלצות על וינה

וינה למטיילים מסלול מוכן מסודר

טופ 5 מסביב לעולם 🌍

והפעם היעד שלנו הוא וינה 🇦🇹

נעים מאוד, קוראים לי רוני קיפרמן ואני צלם שמטייל בעולם, כבר הרבה זמן שאני רוצה לשתף בטיולים שלי ובזכות השיתוף פעולה עם המנהלים של הקבוצה זה קורה!

כל פעם אשתף אתכם ביעד אחד שטיילתי בו בעולם ואמליץ לכם על המקומות הכי שווים, יפים ומעניינים לטייל בהם. אני חוסך לכם בעצם את הזמן של לחפש בכל פעם לפני טיול לאן ללכת.

בנוסף ניתן לראות יעדים נוספים בעולם בדף האינסטגרם שלי (קישור בסוף הפוסט)👇🏻

אז בוא נתחיל:

1. קתדרלת סן סטפן (St. Stephen's Cathedral) – מאחורי בית האופרה, נמצא סמלה של וינה – קתדרלת סן סטפן (Stephansdom), שנבנתה במאה ה-13 בסגנון הגותי ובאה לסמל את רוח החופש של העיר. הקתדרלה מרהיבה ביופיה, עם גג מרשים במיוחד מבחוץ. גם מבפנים היא יפהפייה, כשאחד החלקים היפים ביותר הוא בימת המטיף. שימו לב לגובהה – זוהי אחת מהכנסיות הגבוהות בעולם. כמו כן, שימו לב למבנה, שנקרא Haas House, ממנו ניתן לראות השתקפותה של הקתדרלה והוא מרשים בפני עצמו.

* שעות פעילות: כל יום מ- 06:00 עד 22:00. סיורים נערכים רק בגרמנית. יש אפשרות לטפס לשני המגדלים של הקתדרלה כל יום מהשעה 09:00 עד השעה 18:00 וליהנות מתצפית – הכניסה בתשלום נפרד.

* כתובת: רחוב Stephansplatz מספר 3 (ליד כיכר סטפנוס)

 

2. בניין Hundertwasserhaus – זוהי בין האטרקציות היותר פופולריות באוסטריה בכלל ובוינה בפרט. מדובר על בית מגורים רגיל, שהפך ליצירת אומנות. הכבוד שייך לאמן היהודי Friedensreich Hundertwasser. הבניין הוא יצירת אומנות צבעונית ומעוררת. פשוט לכו לראות. המוזיאון המציג את יצירותיו המרשימות של הונדרטווסר נמצא במרחק 3 דקות הליכה מהמקום.

* כתובת: Kegelgasse 34-38

 

3. פארק השעשועים של וינה, פראטר -Prater שבשטחו נמצא גם הגלגל הענק, הוא הוותיק ביותר בעולם. הפארק הוא מוקד משיכה לעשרות אלפי תיירים ווינאים שמגיעים להתרשם מהגלגל הענק של וינה, הפסטיבלים הססגוניים ושלל האטרקציות. מדובר בלונה פארק שמציע 250 אטרקציות שונות לילדים ומבוגרים. רכבת הרים, רכבת שדים, מכוניות מתנגשות, קרוסלות, דוכני משחק, רכבת מיניאטורית באורך של 3 ק"מ שעוברת דרך הפרטר פארק הירוק, דיסקוטק מרהיב, מוזיאונים, דוכני מזון, מסעדות מומלצות ועוד.

שעות פתיחה : הפארק פתוח ברציפות 7 ימים בשבוע, שעות הפעילות של האטרקציות תלויה במזג האוויר ועונות השנה, בקיץ הפארק פתוח עד לשעה 23:00 בלילה, בתקופת החורף עד השעה 19:00 בערב \ובחגיגות הסילבסטר עד לשעות הקטנות.

 

4. כנסיית קארלס (Karlskirche) נחשבת לכנסיה בסגנון בארוק הבולטת והמפוארת בוינה ולאחד המבנים היפים בעיר. המבנה בולט בזכות הכיפה הירוקה והגדולה שלו והמגדלים הניצבים משני צדדיה. לפני הכנסיה ניצבת בריכת השתקפות שתוכננה על ידי הנרי מור, אחד האמנים הבולטים במאה העשרים. מראה הכנסיה יחד עם השתקפותה הוא מרהיב. פנים הכנסיה מרשים לא פחות מן החוץ שלה. בתוך הכנסייה מזבח גבוה ומעוטר והציור על הכיפה המתאר סצנות מן הברית החדשה הוא מרשים ביותר.

 

5. פסאז מטריות מדהים בשם Sunnhof – הפסאז חוצה בין רחוב Landstrasser לרחוב Ungargasse, ממליץ להגיע לאזור ןלהנות מבתי הקפה המדהימים ולצלם תמונת אינסטוש מושלמת.

 

נקודת בונוס – מלון URANIA – מלון מאוד מיוחד ביפיו גם מבחוץ וגם מבפנים, ממליץ לקפוץ לביקור ולצלם כמה תמונות.

כתובת : obere weibgerberstrse 7

 

לעוד המלצות על מקומות מיוחדים בארץ ובעולם קפצו לביקור בדף האינסטגרם שלי, אני מבטיח לכם שלא תרצו לצאת משם👇🏻HTTPS://INSTAGRAM.COM/KIPERMANPIC 📸

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

אהבת? נא לשתף!

רוצה את המדריך למטייל הישראלי בוינה?

יש לנו מדריך חינמי בדיוק בשבילך!

ארמון שנברון
דילוג לתוכן