חיפוש
Close this search box.

וינה המלצות למטיילים עם מידע חשוב

וינה בספטמבר

טיפים של מטיילים ישראלים שהיו בוינה ורוצים לשתף עם מטיילים ישראלים אחרים המלצות ומידע חשוב לקראת חופשה וטיול בעיר וינה!

חזרנו מוינה וחשבתי להציע מספר טיפים , ממליץ להיכנס למעלית הזמן time travle מהנה ומלמד, ממליץ לבקר בפסטיבל הסרטים החל מהשעה 16:00 בכל יום , ממליץ לצפות בקונצרט במוזיאון המוסיקה, לא להגיע עם תיקים כי צריך להפקיד אותם בתשלום בכניסה . קפה דמל נחמד אבל לא יותר מזה. תהנו

הכותרת "פסטיבל הסרטים " קצת מטעה , יש במתחם שמאחורי בית העירייה דוכני אוכל מארצות רבות בעולם , שולחנות וכיסאות פזורים, מוסיקת רקע, אווירה ממש טובה, אלפי אנשים שמבקרים במתחם כולל תיירים רבים . הקרנת הסרט או ההופעה נעשית על גבי מסך ענק בכל יום בשעה 21:15 , אפשר להחליט לראות את הסרט או ההופעה המוקרנת ואפשר להחליט שלא ולהמשיך להסתובב במתחם .
משדה התעופה הגענו ברכבת S7,קנינו כרטיס ב 4.5 יורו ותוך חצי שעה הגענו למרכז וינה על התחנת המטרו והמדרחוב. התארחנו במלון K+k Maria Theresia ברובע המוזיאונים. שידרגנו חדר רגיל לחדר יותר גדול בעת הזמנת המלון ב 200שח בלבד. היה חדר גדול ומרווח. ארוחת בוקר טעימה ומגוונת. 5 דקות הליכה ממטרו וכמה מספרי טראמפ שמגיעים למקומות המרכזיים. 5 דקות הליכה לרוב המוזיאונים. ממש ליד המלון ישנן כמה מסעדות מעולות: איטלקית, אוסטרית, גרמנית, מקסיקנית מעולה עם בר מגוון במשקאות טעימות ומרגריתות מעולות. את כל המסעדות בדקנו בטריפ אדוייזר וגם במלון המליצו על כמה.
****** דבר חשוב מאוד שנפלנו בו (אבל בקטנה..) קנינו כרטיס שבועי שתקף מיום שני .. לשבוע.. נדמה לי עד סוף יום רביעי. אבל קנינו אותו כשהגענו ביום חמישי 31.10 וחשבנו להשתמש בו עד יום שני בבוקר 4.11 ואז ליום שני עצמו לקנות כרטיס יומי רק לאותו היום כי הייתה טיסה חזרה בערב. אבל כשהייתה ביקורת במטרו, הפקח הסביר לנו שלקראת סופ"ש גם אם קונים כרטיס שבןעי הוא לא תקף כבר לאותו השבוע אלא רק מיום שני הבא. שימו לב מתי אתם מגיעים ומה כדאי לקנות!!!
**** ועוד דבר חשוב : לארמונות כדאי להזמין כרטיסים באתר של הארמון יום לפני הביקור מכיון שיש מכסה לכמות המבקרים במקום והם מפסיקים למכור כרטיסים לאותו היום וגם לא מכניסים יותר אנשים.
***** כעקרון ממש לא חשוב באיזה מרכז נמצא המלון, הכי חשוב לבדוק במפה שיש לידו תחנת המטרו ( בגרמנית UBAN מסומן על המפה באות U),כל 3 דקות מגיע מטרו וגם טראמפ, הכל מתוזמן על הדקה נוח ומהיר..
****היה לנו מזג האויר מהסרטים: קר ושמש כמו בארץ .. מעיל טוב, כובע ,כפפות וצעיף חובה..

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

אהבת? נא לשתף!

רוצה את המדריך למטייל הישראלי בוינה?

יש לנו מדריך חינמי בדיוק בשבילך!

ארמון שנברון
דילוג לתוכן