חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות אוכל בוינה

Ribs of Vienna

המלצות מרוכזות על הדבר הכי חשוב אולי – האוכלללל בוינה 🤩
טיפ כללי: להזמין מספיק זמן מראש למסעדות השוות באמת. אחרת אין סיכוי
סצנת הקולינריה בוינה מדהימה ולא נפלנו אפילו פעם אחת. אוכל מדהים מדהים ומיוחד מכל הסוגים כמו שתראו בתמונות. פשוט עשה את הטיול!
ככה:
🥒 לטבעונים, צמחוניים או קרנבורים – מסעדת Tian bistro. שכונת שפיטלברג. להזמין מראש!! משלמים 40 יורו לסועד לארוחת ערב מטורפת עם תפריט קבוע מראש. כל המרכיבים מירקות ופירות מדהימים טריים ונקטפו ממש באותו היום, מחקלאים קבועים באיזור וינה. מנות מ ש ו ג ע ו ת. אנחנו לא צמחוניים או טבעוניים ונהננו בטירוף!!!! בעיניי ממש מאסט. פלוס גדול- בשכונה הכי שווה בעיר
🦴 ובמעבר חד לקרניבורים – ribs of Vienna. להזמין שבועות מראש. מחירים סבבה (יצא לנו 200 שח לזוג). מסעדת צלעות מטורפת עם טעמים מדהימים מכל הסוגים והצבעים. קחו תפריט טעימות של חמש צלעות לזוג – רעבים לא תצאו משם בטוח. המסעדה נמצאת במרתף חמים ויפהפה בתוך מבנה שקיים עוד משנת 1300. מדהים!!
🍣 אסייאתית על הקתדרלה Do&Co – נתחיל מזה שזה הנוף הכי שווה בעיר. מסעדה שמרגישה על רמה מאוד גבוהה, ושוב לא נחרדנו מהמחירים, כמו בישראל אם לא פחות. אסייאתית מדהימה ברמות, עם יין מעולה, אווירה רומנטית של גורמה שירות מושלם וכיף גדול. אל תוותרו על עוגת השוקולד שלהם, שמגיעה עם חוויה של מזיגת שוקולד רותח מעל.
☕️ חובה לחוות קצת קופי האוס וינאי- כולם עומדים בתור לקפה סנטרל, כשבאמצע איזור מריה הילפר מסתתר לו בית קפה מלפני מאות שנים, cafe Ritter. ממליצה ממש לנסות לדפדף בעיתונים הקלאסים, ועל עוגת השוקולד עם הריבה.
🥞 הפנקייק, המנה האהובה על הקיסר האחרון, ואין כמו לאכול אותה בארמון הקיץ שלו! בסיור מאסט בארמון שונבורן הקדישו זמן כדי לטעום את המנה המטורפת הזאת בבית הקפה משמאל לכניסה. טעים פחד.
ועוד טריק של ישראלים- ניסינו להכנס באיחור של דקה אומללה למופע השטרודלפאי, ובגלל שלא הכניסו אותנו נתנו לנו חתיכות נכבדות של פאי בחינם 🙂
🍽️ שניצל וינאי קלאסי – פיגלמולר. תזמינו מ ר א ש צהריים. לקחנו שניצל לכל אחד והוא היה פשוט יותר גדול מהפנים שלי. המסעדה הכי טובה בעיניי בכל הטיול. חוויה אדירה!!!! לא לוותר על זה בחיים. כמובן שלא הצלחתי לאכול הכל, אבל זה מדהים. ואל תתביישו לבקש קטשופ, משדרג לגמרי.
בתמונה האחרונה צירפתי המלצה לעוד שניצל קלאסי במסעדה קטנה בוטיקית באיזור המרכז (כתובת בתיאור התמונה). אהבנו מאוד.
🍷ליין במקום אינטימי חשוך עם אוכל מתוחכם – cafe kandl. שוב, להזמין מראש. יין טעים ברמות, אווירה של בר מסעדה מתוחכם וקטנטן. מנות מיוחדות למרחיקי לכת – אני נהניתי מאוד, אבל למי שאוהב אוכל פשוט זה עלול להיות קצת טו מאץ מתוחכם. בעיניי זה מקום לפודיז מתקדמים שלא חוששים לאכול חלקי פנים של חיות שונות ומשונות.
🥂 עוד דבר כללי- למי שנמצא בוינה ממש עכשיו, בדיוק בימים אלו מוכרים בעיר את משקה השטרום. זה יין מעט מבעבע, מתוק וטעים, שמוכרים רק בתקופה הזו בשנה בוינה. תבקשו בכל מקום שתהיו בו וכנראה שיהיה

תודה למטיילת Neta Chehanovski על הפוסט המפורט והחשוב!

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

אהבת? נא לשתף!

רוצה את המדריך למטייל הישראלי בוינה?

יש לנו מדריך חינמי בדיוק בשבילך!

ארמון שנברון