חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החזר מס וינה

החזר מס וינה

ישראלים אוהבים החזר המיסים (tax free) או החזר מע"מ מס על הקניות..כל מה שצריך לדעת על החזר מס לתיירים בוינה!

בקניה בחנות אחת מעל ל- 75 יורו. הליך פשוט ומהיר בשדה התעופה. צריך לבקש דף החזר מס בקופה שבה קניתם ובשדה להגיד בדלפק הצק אין שיש לכם החזר. אחרי הדלפק יתנו לכם את המזוודה תגשו לדלפק אליו יפנו אתכם. את הכסף תקבלו בשער העליה למטוס.

בוינה יש הסדר החזר מס!!! אולם התהליך המסובך ואי סבר הפנים של הפקידי מכס הופכים את החוויה ללא נעימה בכלל אם לא מבצעים את השלבים הבאים:

  • ראשית בכל קניה מעל 75€ אפשר לבקש קבלה עם החזר מס.
  • לוודא שבית העסק מילה את כל הפרטים.
  • בכניסה לשדה לבצע קודם צ׳ק אין לטיסה ולהצהיר שיש לכם מעטפות עם החזר מס.
  • עם המזוודות…… ללכת לעמדת מכס בדלפק האחרון להראות להם את הקבלות ואת המוצרים שניקנו. לוודא שמחתימים חותמת ראשונה על השובר וזה הכי חשוב!!!!! ועל כל שובר בנפרד… כי הם לא עושים זאת!!!!
  • בדלפק של המכס לשלוח את המזוודות למטוס.
  • לאחר בקורת דרכונים להגיע שוב לעמדת מכס לגבות את ההחזר מס.
  • מי שלוקח איתו מוצרים בתיק יד יש להראות אותם שוב בדלפק של המכס לחותמת שנייה.

איך מקבלים החזרי מיסים על הקניות והשופינג שלכם? בכל חנות שאתם מבצעים רכישה מעל 75 יורו (לא כולל מסעדות ואטרקציות כמובן) אתם מקבלים טופס שמוצמד לחשבונית ואתם מגישים את זה בשדה תעופה! חשוב בחנות לציין שאתם תיירים בכדי להיות זכאים (ולהיות עם דרכון עליכם).

הם מחזירים כסף מזומן על הפטור ממס ובכל זאת יש פרוצדורה שמחויבים לה בשדה, להלן:

הסבר על קבלת החזר מע"מ בשדה התעופה: בשדה התעופה בוינה הנוהל הוא מעט שונה ממדינות אחרות.
יש 2 נקודות לביצוע החזר המס. נקודה 1 היא למוצרים שנימצאים במזוודה -הם דורשים להגיע לפני (!!) הצ'ק אין עם המזוודות (!!!) ולאחר שהראתם לפקיד את הציוד שרכשתם במזוודה מול החשבוניות שאספתם -רק אז לגשת לעשות צ'ק אין…
נקודה 2 לעשות החזר מס נמצאית אחרי ביקורת הדרכונים מצד ימין. שם עושים צ'ק אין לציוד שעולה איתכם למטוס (מה שאנחנו קוראים "תיק עלייה למטוס"). עליכם להציג לפקיד את הפריטים שנמצאים איתכם בתיקי עלייה למטוס והוא בודק ומאשר.
שימו לב שהבנק בשדה לקבלת הכסף עבור ההחזר ניפתח אחרי השעה 05:00 ולפעמים גם ב-05:15 כך שאם הבנק בשדה סגור -אין אפשרות לקבל החזר במזומן אלא רק בכרטיס האשראי (יש לרשום עג"י כל חשבונית את מס' האשראי שלכם שהם יעבירו את הכסף לשם ולרכז את כל החשבונית במעטפת ההחזר). את המעטפה יש לשלשל לתיבות החזר המס שנמצאות בשדה בהמשך לעמדת הבודק מצד שמאל.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

אהבת? נא לשתף!

רוצה את המדריך למטייל הישראלי בוינה?

יש לנו מדריך חינמי בדיוק בשבילך!

ארמון שנברון