חיפוש
Close this search box.

וינה טיול עם בני נוער

וינה עם בני נוער

רוצים לטוס עם הילדים הגדולים שלכם שכבר בני נוער? איך להתאים מסלול טיול בוינה עם בני נוער בני 10 וגם 14? איך לתכנן אטרקציות מותאמות לילדים ובני נוער בוינה? מה לראות ומה לעשות בחופשה משפחתית עם בני נוער? אילו פעילויות יש לילדים וגם בני נוער בוינה? לאן ללכת ומה לעשות עם בני נוער בטיול? כל הטיפים וההמלצות כאן!

בדרך כלל, נוסעים לחופשות משפחתיות רק בקיץ. בחורף נוסעים בזוג. השנה החלטנו לצרף את הילדים (הגדולים יש לומר, 10, 14) והיה מוצלח מאד.
כמובן שחיפשנו לצמצם עלויות – והצלחנו.
טסנו עם ריינאר דרך עובדה. היה מ ע ו ל ה!!! צ׳ק אין קצר ביותר, המתנה לטיסה על פוטונים ופופים כייפים, בית קפה מצויין עם ארוחה חמה ומרק ודיוטי פרי חמוד (שממילא אנחנו אף פעם לא קונים בדיוטי…).
הטיסה עם ריינאר היתה מצויינת, שירות נהדר וכמובן זולה(1600ש״ח כולל בחירת מושבים, מזוודה וארוחה במטוס – כמובן ל4 אנשים).
חניה בעובדה במשך חמישה ימים – בחינם.
נחיתה בברטיסלבה, לקחנו רכב ויצאנו לדרך (280ש״ח ל5 ימים).
53 דקות נסיעה מהמלון, בול!
לאחר התייעצות מיקומים פה בקבוצה, החלטנו על מלון באיזור ה rathouse בית העירייה והמקום בו נמצא שוק הכריסמס הגדול ביותר בוינה.
הלכנו על hotel pension andrea – מבנה יפה ועתיק שחלקו מלון וחלקו דירות מגורים. השירות היה נהדר ולבבי, ארוחת הבוקר משביעה וטעימה, המיקום היה מעולה (!!!) והחדר היה מבריק ומצוחצח בעיצוב קלאסי ויפה.
האיזור עצמו הסתמן כהצלחה גדולה. (1300ש״ח ל4 אנשים כולל ארוחת בוקר).
רוב הזמן צעדנו, מדי פעם השתמשנו בתחבורה ציבורית מעולה של וינה ואפילו יצאנו עם הרכב כמה פעמים והיה מוצלח.
כדי לא לסבול מהקור יצאנו מצויידים ומתוקתקים, גרביים, נעליים, כפפות, צעיף, כובע, מכנסיים+געטקס, גופייה+חולצה = הכל הכל הכל ת׳רמי (כן כן, אפילו הנעליים) וכמובן מעיל מעולה. גם כאשר הטמפרטורות ירדו למינוס 4 מעלות, נהננו להיות בחוץ, לא סבלנו מהקור ולא חיכינו כבר לחזור לחדר – המלצה חשובה למטיילים החורפיים – תשקיעו פעם אחת בבגדים ת׳רמיים איכותיים (אנחנו הלכנו על קולומביה מהנסיון הטוב שלנו איתם) ותטיילו בנועם – אחרת, סתם ייהרס הטיול.
ומה עשינו בוינה? היינו בארמון שונברון + גן חיות + שוק הכריסמס בכניסה לארמון. היה מקסים, נהננו מאד מאד. בסוף הסיור אכלנו מרק גולש מהביל בתוך קערת לחם טעימה והתחממנו עם שוקו חם של בית הקפה לנדמן שהפעיל דוכן בשוק הכריסמס של הארמון. היינו במוזיאון האשליות המקסים (כולם סיפרו שתוך 20-25 דקות הם סיימו – לנו לקח כשעתיים, ממש ממש נהננו), היינו במוזיאון ההסטוריה של הטבע – מומלץ מאד. אכלנו המבורגר טעיייים בנאשמרקט ועוד המון המון דברים טעימים שמצאנו שם (בכלל, אכלנו המוווון בחופשה הזו:)). היינו בבית הפרפרים וזה ביקור חובה – לא לפספס.
הצטלמנו ליד הופבורג אבל לא נכנסנו, ארמון אחד הספיק לנו והחלטנו לשמור על החווייה. נכנסנו לכנסייה סטפנוס הקדוש ועלינו לתצפית. הגענו לפארק פראטר ועלינו על הגלגל הענק (הדבר היחיד שאני ממליצה לוותר עליו, איטי ויקררר – אם עושים אותו בשביל התצפית, מילא. אבל מאחר וכבר עשינו תצפית בסטפנוס, זה היה מיותר). מאחר והיה קר לא הגיעו המון אנשים לפראטר מה שאיפשר לנו לעלות על המתקנים בלי תור, כמה פעמים שנרצה (כמובן, כל פעם צריך לרכוש כרטיס). היה כיף גדול. בפארק נמצאים גם מוזיאון מאדאם טוסו (ויתרנו, היינו במוזיאון ביולי בניו יורק) ומוזיאון השוקולד.
נסענו לבית הונדרטוואסה וממליצה בחום לא לוותר!
hundertwasse vilage מקום מהמם.
צילמנו והצטלמנו, נכנסנו פנימה לוילאג׳, היה טעים ונעים. חקרנו את כל האיזור, הלכנו ברגל ונהננו מאד מהאיזור הזה.
שתינו קפה טעים ואכלנו קייזרשמארן בקפה אילס שהומלץ פה בקבוצה מאד – וגם אני מצטרפת להמלצה.
אכלנו מרק גולש מהמם ושניצל טעים טעים בקפה לנדמן (ארוחה טעימה ויקרה להחריד…).
טעמנו את כל הקינוחים האפשריים שיש לוינה להציע.
הלכנו המון ברחוב ונכנסנו לכל מיני מסעדות ובתי קפה כל כך כל כך טובים שלא היו ברשימות המומלצים פה בקבוצה וזו אחת ההמלצות העיקריות שלי – עזבו אתכם מכל מסעדות ה must של הטריפאדווייסר – שצריך לחכות שעות בתור ובסוף להיפרד מהמון כסף. תטיילו, תחקרו ותאכלו איפה שבא לכם. מהנסיון שלנו, אי אפשר לטעות – הכל פשוט טעים.
סמוך ל stadhalle wienne – אולם המופעים הענק של וינה, יש מסעדה מכסיקנית מצויינת, שלא ראיתי המלצות עליה בשומקום וחבל – chillinos – אם כבר מסעדה מעולה ובמחירים טובים – אז זו האחת.
החלקנו על הקרח, העפנו שלג אחד על השני, צחקנו המון, נהננו מאווירת הכריסמס בכל פינה וחזרנו הביתה.
וינה משגעת ויפהפייה, הוינאים אדיבים כל כך ומסייעים בכל שאלה עם המון סבלנות ונועם. היה מעולה. טיול נעים למי שבדרך, אנחנו נשארנו עם טעם של עוד ונעשה כנראה טיול קיץ באוסטריה השנה.

1- למי שמתכנן להגיע לוינה דרך ברטיסלבה, טיסה ישירה לוינה עולה פחות ( לי עולה 38 ש"ח) מטיסה לברטיסלבה.
2- החניה בעובדה היא חינם כל הזמן. כדאי רק להגיע מוקדם ולהחנות במקום שניתן " להחלץ" ממנו כי המקום מוצף בנוסעים שמחנים היכן שבא להם…

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

אהבת? נא לשתף!

רוצה את המדריך למטייל הישראלי בוינה?

יש לנו מדריך חינמי בדיוק בשבילך!

ארמון שנברון
דילוג לתוכן