חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיירות מחוץ לוינה – מרחצאות חמים מחוץ לוינה

ספא טרמה וינה

רוצים ללכת אל מרחצאות חמים מחוץ לוינה כולל שילוב טיול עיירות מחוץ לוינה? חוויה קסומה ומרגיעה שאסור לפספס אם יש לכם ימי טיול נוספים בחופשה שלכם!

2 מקומות מומלצים לבקר בהם מחוץ לעיר וינה. אחד מהם הוא Römertherme Baden והשני Wien Therme. הראשון הוא מרחצאות גופרית ולא "מים חמים רגילים" אך שני האתרים מצוינים
העיירה באדן ממוקמת במרחק חצי שעה -ארבעים וחמש דקות נסיעה מוינה. העירה עצמה מ ק ס י מ ה .
המים אכן עשירים כאן בגופרית וכל החוויה בריאותית – רפואית. המקום כולל גם בריכה גדולה חמה שאינה עם גופרית ולמיטב זכרוני יש בה גם זרמי מיים לעיסוי. יש גם ג'קוזי ובריכת גופרית חיצונית.

״אוברלה״ הוא אתר מרחצאות בוינה עצמה, האתר מאוד מושקע והחוויה – מפנקת לכול הגילאים.
ההנאה בשני האתרים – מובטחת !

איך נוסעים?

למרחצאות של וינה ״אוברלה״ עם הרכבת התחתית U1 – תחנה סופית .
למרחצאות של העיירה ״באדן״ עם רכבת או, חשמלית שיוצאת ממול לבנין האופרה של וינה. חשמלית כחולה שנוסעת עד באדן. גם כאן – בתחנה הסופית .

שימו לב שצריך לקנות כרטיס שהוא שונה מכרטיס התחבורה בתוך וינה. באדן לא כלול באזורי הנסיעה בעיר

לגבי המרחצאות – שמבחינתי היו גולת הכותרת של הטיול: נקי, מסודר ומפנק.
תביאו מגבות וכפכפים איתכם, לא ראיתי שמשכירים חלוקים או כפכפים, אך ניתן היה לרכוש בחנות בגדי הים. כנ"ל לגבי כלי רחצה. במרחצאות אוברלה בשעות הערב (חושבת שמשעה שש, תבדקו באתר שלהם) מקבלים להשכרה במחיר מוזל תיק עם מגבת, חלוק, כפכפים, שמפו וקרם גוף. הכניסה ביחד עם תא אישי להחליף בו בגדים ולאפסן בו את החפצים, פלוס הערכה הזאת עלו פחות מ30 יורו. באמצע השבוע פתוח עד עשר בערב. רק לבוא ולהנות. שווה!!

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

אהבת? נא לשתף!

רוצה את המדריך למטייל הישראלי בוינה?

יש לנו מדריך חינמי בדיוק בשבילך!

ארמון שנברון