חיפוש
Close this search box.

מוזיאון האשליות של וינה

מוזיאון האשליות של וינה יאתגר את התפיסה שלך ויגרום לך להתנתק לכמה רגעים מן תחושת הביטחון. תערוכה מכופפת מחשבות ואשליות אופטיות שיגרמו לך פשוט "לא להבין איך זה קורה".

תתכוננו להתבלבל מאשליות אופטיות מכופפות-מחשבות וטריקים נעלמים מהעין במוזיאון האשליות של וינה.

מוזיאון האשליות בוינה מציג תעתועי תלת מימד שמופיעים מאוויר דק, אגרטלים מסתובבים שיוצרים פרצופים, צורה נמסה, תמונות זזות, תמונות שאי אפשר לראות, חדר אינסופי עם מראות, משחקי חשיבה ומחשבה ועוד.

נראה אתכם עומדים יציבים כאשר כדורים מתגלגלים לכיוונכם נגד הכבידה או שהמים זורמים למעלה ולא למטה..העניים פשוט לא יאמינו!

למעשה, ביקור במוזיאון האשליות ישרוף לכם כל כך הרבה תאי מוח שבסופו של דבר תשארו בהלם ממה שראיתם!

מוזיאון האשליות וינה כתובת : Wallnerstrasse 4, 1010, Vienna 
*הכניסה היא מהרחוב לתוך חצר כזו ולא כמו שמציג שלט בהמשך

לרכישת כרטיסים למוזיאון האשליות בוינה לחצו כאן!

לחקור למעלה מ-70 יצירות תערוכות במוזיאון האשליות. מתאים לכל המשפחה, אמנו את המוח שלכם והערימו על המוח שלכם עם הפאזלים המטריפים. להתמודד עם כוח המשיכה בחדר משופע. להגדיל ולהקטין את המשפחה והחברים שלך בחדר איימס. תחוו איך זה מרגיש לאבד את הקרקע מתחת לרגליים במנהרת המערבולת.

הכינו את הסמארטפון או המצלמה שלכם, שכן ישנן הזדמנויות צילום ייחודיות רבות ברחבי המוזיאון. שברו את הראש על משחקי עץ מסובכים ואמנו את המוח שלכם לחשוב בצורה יצירתית.

המלצות על מוזיאון האשליות של וינה

  • אטרקציה נחמדה לילדים, אבל לא יותר משעה סה"כ! אטרקציה יקרה יחסית. אזור בעייתי מבחינת חניה אז עדיף להגיע עם תחבורה ציבורית.
  • כמה שמקום קטן כך טוב. מקום מעולה לראות דברים אחרת ולנסות להבין למה. התנסות עושה את ההבדל בין לראות בלבד או לראות ולחוש את זה.
  • פעילות מהנה לילדים ונוער ביחוד העידן של היום שבו התמונות שמצלמים חשובות כמעט יותר מהחוויה. החיסרון הוא שזה מקום קטן מספר חדרים בודדים אבל יש שם כמה דברים מגניבים לילדים יוצאים עם צילומים "שווים" שנראים מעולה.
  • חוויה מעולה, נהדרת ליום גשום. אפשר להעביר שעה-שעתיים בכייף. לילדים ומבוגרים
  • מוזיאון קטן המכיל בתוכו תוכן רב. הרבה מחשבה יש להפעיל תוך התבוננות במוצגים, יש עמדות של משחקי חשיבה מאתגרים. צוות המקום מאוד אדיב, מסביר ועוזר

תוכן עניינים

אהבת? נא לשתף!

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בוינה?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!

דילוג לתוכן