חיפוש
Close this search box.

מדריך טיול לעיר וינה

בית העירייה של וינה

מחפשים מדריך טיול אונליין לעיר וינה? מדריכי טיולים חינם לוינה? מעוניינים לקבל מסלולי טיולים מומלצים? לפניכם המדריך השלם למטייל הישראלי העצמאי בעיר וינה שיסביר לכם מה לעשות , מה לראות, איך לתכנן את הטיול ועוד..כל מה שמטיילים ישראלים צריכים לדעת לקראת חופשה בוינה!

יש הרבה רחובות מרכזיים לא רק מריאילפה שטראסה יש את אזור סימירינג יש את הטאבושטרסה יש את טאיילהשטראסה יש את הSSC עם הפריימרק הסמרטוטיה לא חסר רק להסתובב

לא צריך שום מדריך חבל על הכסף היכנס לאינרנט הורד מסלול קרא על האתרים רוב המקומות הם ברינג כנסיית הסטפאן דום
הרובע היהודי האופרה ארמון ההופבורג לא רחוק ממש ברגל בית העיריה מוזיאון הטבע וההיסטוריה כמובן רחוב הקניות מריהאילפה שטראסה כמו כן חובה ארמון השונברון וגם ארמון הבלוודר שם תמצא את הציורים של קלינט עם בקניות עיינינו יש את הדונרצנטרום ואת הSCS קניון ענק הגעה אליו תחנת סופית של U6 ומשם שאטלים בכלל תקופה מדהימה המון שווקי כריסמס לא לוותר על פארק הפראטר

הסופרים סוגרים ביום שבת שלנו בשעה 2 לערך כך בערך כל מרכזי הקניות והעיר עד יום שני בבקר סגור למעט בתי קפה מוזאונים וארמונות השוברון, בלוודר מוזיאון הטבע ומוזיאון ההיסטוריה מומלץ ללכת אליהם

  1. וינה לא סגורה ביום ראשון – זה נכון שחנויות, סופרים וקניונים סגורים אבל כל האטרקציות עובדות וזה לגמרי יום לאטרקציות
  2. השאירו את הקניון לימי השבוע שאינם ראשון, על מנת שבראשון כשהקניון סגור תוכלו ללכת לאטרקציות.
  3. החזרי מס – החל מ75€ ומעלה, את ההחזר מבצעים בשדה. קחו בחשבון שמי שרוצה לקבל את הכסף במזומן ישלם על כל קבלה מס של 3.5€ ולכן ממליצה לבוא עם כרטיס אשראי בינלאומי ולהעביר אליו את הכסף.
  4. שניצל וינאי – לא ללכת ישר למסעדות היוקרתיות והמומלצות, אתם תמצאו שניצל טעים ומדהים לא פחות גם ברחובות וינה ובחצי מחיר.

מה לראות , מה לעשות בוינה? לסמן וי:

☑️⁩קונים כרטיס שבועי לתחבורה ציבורית
☑️⁩נוסעים המון ברכבות u , חשמליות והלכנו ברגל. קל להתנייד,נוח,ברור והווינאים נעימים ועוזרים.כמובן Googl maps היה צמוד אלינו.
☑️⁩⁦ארמון שנבורן ומופע השטרודל בקפה רזידנץ) מקסים וטעיםםםם👍(,
☑️⁩בית הפרפרים על יד ארמון הופבורג- מקסים
☑️⁩שוק נאשמרקט- אוירה נהדרת,חמוד,בארים קטנים,בתי קפה חמודים.
☑️⁩פארק פראטר : הגלגל הענק.כיף אמיתי ותצפית על העיר.
☑️⁩מוזיאון "מאדם טוסו" ליד הגלגל הענק,מקסים מקסים
☑️⁩"מגדל הדנובה" מהמםםםם.
☑️⁩"הונדרטווסר" – הבית הצבעוני שמולו גלריה יפהפיה עם חנויות מזכרות ובית קפה.מומלץ.
☑️⁩עוגות,קפה, שניצל – אוכל טעים בכל מקום
☑️⁩קניוןscs מהנה,ענק.
☑️⁩קניון קטן ונחמד בשם Qbb

המלצות טיול בנקודות קצרות:

יש לך את המדרגות הספרדיות ברובע ה9 קרוב לטירת ליכטנשטיין שאגב שווה ביקור יש את עולם המים במריאילפשטראסה שווה ביקור יש את גינת או גרדן ליד הטאבושטרסה האזור ה2 יש את השטטפארק פארק ענקי באזור הלנדשטארסה מאחור מלון הילטון אפשר לקחת את U 6 ולרדת באלטדנובה לרדת לטיילת של הדנובה ולהאכיל ברבןרים אווזים ואלבטרוס וגם ללכת למגדל הדנובה למעלה בגובה של 230 מ יש תצפית עם מסעדות מסתובבות לאכול שטרודל ולהנות מהנוף וכן אפשר ללכת ללונה פארק פראטר יש שם כמה מתקנים שעובדים גם בחורף ויש את מוזיאון מאדם טוסו

מה אסור לפספס?

קניון scs – קניון עצום, אחלה פריימארק.

ארמון שונברון – מקסים ומאוד נהננו. לקחנו את הסיור של ה22 חדרים. בדיעבד הייתי לוקחת את הסיור הארוך יותר של ה40 אבל חברה שלי מיצתה ב22 אז כל אחד ומה שמתאים לו. הגנים מקסימים גם בחורף ויש תצפית מקסימה מהם במעלה הגבעה (עלות: 16 יורו סיור כולל מדריך אודיו, הכניסה לגנים בחינם).

שוק נאשמרקט: שוק ממש נחמד, מגוון וכיפי. ממליצה ללכת. בימי שבת יש גם את שוק הפשפשים שאמור להיות פתוח עד חמש אבל אנחנו הגענו בשלוש וכבר הכל היה סגור.

החלקה על הקרח בבית העירייה: המלצה ענקית! היה ממש כיף, אווירה סופר רומנטית ויפה, מחליקיים נוחים ורחבות גדולות, באזור יש גם שוקו חם ודוכנים טעימים נוספים. (עלות: מחלקיים, כניסה, לוקר – בערך 20 יורו).

מוזיאון ההיסטוריה של הטבע: מוזיאון מקסים, לא גדול מאוד אבל יפה ומגוון מאוד, נמצא בתוך ארמון מרשים בטירוף. לקחנו audio guide שהיה נחמד סך הכל, לפעמים מסביר יותר על המוזיאון מהמוצג עצמו, אבל עזר להתמצא והוסיף עניין. (עלות: 12 יורו כניסה, 5 יורו מדריך אודיו).

כנסיות: התחלנו בכנסיית סטפנוס הקדוש שהייתה גדולה ומרשימה אבל אז נכנסנו בלי לתכנן מראש לכנסיית סיינט פיטר והיא הייתה פשוט מדהימה!!! כולה זהב מבפנים, לא גדולה מאוד ואפשר לראות הכל. ביום ראשון בשעה 10:15 מתחילה המיסה ויש שירה וטקס, מעניין מאוד לראות. בקיצור ממליצה מאוד!

עולם הים: מקסים, מתאים בעיקר לילדים אבל גם אני מאוד נהנתי (חברה שלי פחות), יש הרבה יותר מרק דגים – בעיני החלק הכי מקסים היה החלק שיש קופים קטנעם משוחררים עם ציפורים, עטלפים, צבים גדולים ועוד ועוד. חוץ מזה יש שם זוחלים, חרקים, דגים, צבי ים, כרישים….. בקיצור ממש נחמד. בגג יש גם תצפית יפה על וינה אז בכלל שילוב נהדר. (עלות: 19 יורו לאדם).

מגדל הדנובה: נסיעה קצרה מהמרכז ויש תצפית בגובה 175 מטרים של כל וינה עד ההרים המושלגים. חוויה מקסימה. יש גם מסעדה ובית קפה מסתובבים שתוכל לראות את כל התצפית ולנשנש 😉 (עלות: 14.5 יורו, השאטל מ/לרכבת בחינם).

4 טיפים למטייל הישראלי בוינה:

1.מזג האוויר מאוד משתנה. לא להילחץ שרואים בתחזית גשם.אחרי כמה שעות השמש יכולה לצאת והגשם היה כלא היה
2.יש המון מקומות לראות בוינה.אני ממליצה על סיורים מודרכים: אם דרך סיורים חינם (פשוט תקליקו סיורים חינמיים בוינה) ואם באמצעות סיורים בתשלום.אנחנו נעזרו בsecret vienna שעשו סיור בתשלום בסמטאות וינה.מומלץ!
3.לא לוותר על ארמון שיינבורן והכי חשוב לא לחסוך ולקחת סיור מודרך (עולה כ20 יורו לאדם).מקבלים אזניות ועוברים בין החדרים כשההסבר באוזניות מובן ולא מייגע.אנחנו לקחנו סיור בין 40 חדרים שהיה לגמרי מספק.יש סיור קצר יותר אבל לדעתי כדאי לקחת את הסיור הגדטל יותר.לגמרי שווה!.כמו כן תזמינו כרטיסים באינטרנט.חוסך 4 יורו אבל בעיקר חוסך זמן
4.לבוא עם נעלים נוחות! למרות תחבורה נוחה אין כמו לראות את וינה דרך הרגליים.בכל מקום יש מה לראות.,.
בקיצור,וינה מהממת !

מסלול מעניין שכדאי לחשוב עליו:

1. הר Kahlenberg, רובע 19, מגיעים עם תחבורה ציבורית. נוף על כל וינה, וואו! ברובע הזה יש הרבה מסעדות בסטיל וינאי.
2. האי Donau Insel, מגיעים עם U1, זהו אי שנבנה כדי לחלק את נהר הדנובה לשניים. בחורף קצת קריר, אבל המראות שווים את זה.
3. שתי תחנות אחרי, Alte Donau, מסעדות דגים, מעדן! בקיץ אפשר לקחת סירות או קייקים. מושכרים בכמה מקומות.

תקציר למסלול טיול בוינה על קצה המזלג:

וינה מדהימה יש לכם את השונברון חצי יום בכייף אל תתעצלו לעלות לכיוון בית הקפה מעלה מעלה יש גן חיות מדהים עם כלבי ים ודב פנדה יש את המבוך והארמון עצמו בעיר עצמה יש את הרינג 1 אשר מקיף שם תמצאו את בית העיריה והרחבה המרשימה מוזיאון הטבע וההיסטוריה רק הם שווים יום שלם בהמשך יש את הרחוב מריה איפלה שטראסה רחוב ארוך ויפה עם רשתות אופנה באמצע הרחוב ממש מול H&M יש את עולם המים 6 קומות של מוזיאון חי וצומח עם יער טרופי ותצפית מדהימה על וינה יש את כנסיית הסטפן דום והרובע היהודי בקצה הרחוב ארמון מרשים ההופבורג ארמון והחורף של סיסי אם נשאר עוד זמן טיול על הדנובה ולא להחמיץ את מגדל הדנובה המתנשא לגובה של 230 מ ובקצהו 2 מסעדות ובית קפה מסתובב עם תצפית על כל וינה שווה כמובן להזמין שטרודל עם המון רוטב וניל חם יש לכם גם את הדונרצנטרום קניון ענק וגם את SCS החביב על הישראלים בגלל רשת הפריימרק כמובן לא נשכח את השוק המתיור נאשמרקט מקווה שתספיקו וזה כמו שנאמר על קצה המזלג…

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

אהבת? נא לשתף!

רוצה את המדריך למטייל הישראלי בוינה?

יש לנו מדריך חינמי בדיוק בשבילך!

ארמון שנברון
דילוג לתוכן