חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וינה חופשה נגישה לנכים

wheelchair-1629490_640

נגישות בוינה לנכים בכיסא גלגלים? חופשה נגישה בעיר וינה היא אפשרית! אטרקציות נגישות לנכים, מלון בוינה עם נגישות לבעלי מוגבלויות. טיול ברומא עם כיסא גלגלים!

פוסט חשוב על הנגישות בוינה לטובת נכים שרוצים לנסוע (אל תהססו) וינה יפה ונגישה מאוד, בכל המקומות שבהם היינו גילו סבלנות ורצון לסייע.
ונסענו גם עם 3 ילדים בגיליים 3, 3 ,5.

לפני שמתחילה לתאר ולעזור עם המידע.. תודה מיוחדת *לנתן מלאייב* התותח שסייע לי לסגור הסעה עם רמפה מהשדה וחזור, אחרי מיילים רבים ששלחתי לחברות הסעה שהתעלמו מבקשתי, הוא עשה הכל כדי לעזור לנו עם הנגישות, באמת תודה רבה רבה! נתן גם עושה הסעות וטיולים בוינה ואני ממליצה עליו בחום. הוא חבר בקבוצה.

מלון- Star Inn Hotel comfort מלון במחיר מעולה, באיזור מעולה (מרחק חציית כביש מתחנת מטרו שעוברים בה הקוים u6 ו u4), מרחק 20 מטר מסופרמרקט, יש גם מסעדות טובות עם מחירים טובים במרחק הליכה (איטלקית, מסעדה וינאית וכו') ואם רוצים מבחר, מרחק 2 תחנות במטרו ממריה הילפר…
הכי חשוב, חדרים נקיים, ענקיים, שירות מעולה, יש חדר נגיש (צריך לבקש מראש) שמושלם לנכים על כיסא גלגלים. מחיר מעולה! (שבת עד חמישי שילמנו 1500-1800 ש"ח תלוי בחדר ובהרכב).
ארוחת בוקר רק מבוגר משלם 14 יורו ליום, ילדים עד גיל 12 חינם. מומלץ בעיקר למי שיש ילדים, ארוחה מאוד עשירה, הייתי מדרגת אותה כמצויינת ביחס לסטנדרטים באירופה.

מקומות שבילינו:
ארמון שנבורן- לקחנו כרטיס משולב של הארמון הסיור הגדול, כולל גן חיות והגנים, 40 יורו למבוגר, 35.5 לסטודנט, נכה עם כיסא גלגלים לא משלם. ילד עד גיל 6 חינם.
לקחנו את הרכבת הפנימית שעוברת בין כל הגנים- 8 יורו למבוגר ויש נגישות!
גן חיות- מומלץ בחום, מקסים, לדעתי הרבה יותר יפה מגני החיות בארץ (גם מהתנכי).
מוזיאון הפרפרים– נחמד לילדים, לדעתי קצת יקר ביחס לתמורה (7 יורו למבוגר).
מגדלי הדנובה- תצפית מהממת על העיר, הפארק מהמם לילדים כשיש מזג אויר טוב. נכה עם כיסא גלגלים נכנס ללא עלות. מבוגר 14 יורו, ילד מתחת לגיל 6 חינם.
מוזיאון ההיסטוריה של הטבע– דינוזאורים, מתכות, פוחלצים של בעלי חיים. נחמד מאוד.
המוזיאון הטכני- דומה למוזיאון המדע בארץ רק יותר גדול, כולל דגמים של מטוסים, רכבות, מכוניות, אפשר להעביר שם בכיף שעתיים-שלוש .
אובלה תרמה וינה– בריכות מחוממות, קצת מגלשות, נחמד מאוד להעביר שם 3 שעות. המחיר עם קבינה (ממש תא הלבשה פרטי) 22 יורו למבוגר. ללא קבינה 19 יורו. ילד מגיל 3 משלם 14 יורו. יש נגישות, נכה על כיסא גלגלים זכאי לקבל מלווה חינם והנחה של 20% בכרטיס.
הילדים ממש נהנו ולא רצו לצאת משם.
קניון scs– חשמלית מאזור קרלפלץ. נסיעה של כ 40-50 דק. יש נגישות (צריך לבקש מהנהג לפתוח את הרמפה) עולה 3.5 יורו הלוך חזור. יש פרימארק, ולכן שווה להגיע.

כל תחנות המטרו בוינה נגישות ולכן ניתן לטייל בנוחות ובכיף.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

אהבת? נא לשתף!

רוצה את המדריך למטייל הישראלי בוינה?

יש לנו מדריך חינמי בדיוק בשבילך!

ארמון שנברון